Tillykke Gry Gressbakken

-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du får en dejlig dag -tillykke

:flag::flag::flag:
:flag::flag:
:flag:

YAY! Tillykke til miiiiig! Wuhu!

Jeg skal hjem og hygge med min mor i eftermiddag og så skal vi ud og spise og nusle hendes missere :slight_smile:

Det bliver såååååååå hyggeligt!

Jeg blev født 8 minutter i et i nat for 28 år siden, og det var stjerneklart heeeeeele natten (tag det fra en der ikke kunne sove) så der har været skønt vejr imens jeg blev født! :yatta:

Så resten står jeg ikke til regnskab for :tihi:

Tillykke med føs’dagen Gry :slight_smile:

Ja, tillykke med fødselsdagen - håber du får en rigtig dejlig dag.
Måske drengene endda vil opføre sig ordenligt i dagens anledning :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;364515]Ja, tillykke med fødselsdagen - håber du får en rigtig dejlig dag.
Måske drengene endda vil opføre sig ordenligt i dagens anledning :tihi:[/quote]

Vi startede lige dagen ud med et rigtig godt grin! Alle misserne lå og puttede hos mig, og mor havde sendt mig sådan en musik sms hvor en lille orangutang synger “happy birthday”. Det skræmte livet af alle misserne - der flygtede som var fanden selv i hælene på dem :klapper:

Willow har været monster kærlig idag - så jeg bilder mig ind at han ved at hans mor har fødselsdag idag :inlove:

Tiilykke med dagen søde !!

:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag:

:flag: :flag: :flag::flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:
:flag: :flag: :flag::flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Tillykke med fødselsdagen.:tillykke:

Ups, jeg var vist lige ved at gå glip af en netfødselsdag :ups:

:flag: Tillykke med fødselsdagen, Gry :flag:

:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::ballon::ballon::tillykke::ballon::ballon::krammegave:

Kæmpe tillykke med fødselsdagen, søde. Er sikker på, at der er dig, der stod for den stjerneklare nattehimmel og det solskin som titter frem. :smiley: Håber du får en super god fødselsdag.

:flag::flag: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN GRY:flag::flag:

:pompom::pompom::pompom::pompom:
-bananer-bananer-bananer-bananer
:happybirthday:-føzda

jeg håber du har haft / får en rigtig god dag

Indtil videre har jeg haft intet mindre end en FANTASTISK dag! :ok:

Jeg startede ud med stille og roligt hygge med misserne hvor jeg har ligget i min seng i solen og læst imens misserne har slanget sig og nusset hinanden og slikket mig og bare generelt RÅhygget!

Derefter gik turen hjem til min mor hvor jeg er blevet SÅ begavet! Jeg har fået lækkert nyt sengetøj, en dejlig ny rygsæk (ligesom min anden gik totalt fra hinanden) nye lamper til stuen - og intet mindre end en nintendo ds og 3 spil til den! -what :wehuu:

Derefter var vi på resturant og spise og hygge med dejlig mad og snak - og nu er vi hjemme hos hende og har linet op i sofaen med dyner og slik og i fryseren står der ben og jerrys - så der er RIGTIG tøsehygge med actionfilm slik og is - og masser af misser!

Så bliver det altså bare ikke bedre! :yah: :inlove: :fin:

Hvor skønt :ok:

:flag: Mange gange tillykke! Det lyder som en god dag :hjerte: Det fortjener du!

:tillykke: Forsinket TILLYKKE, søde Gry:krammegave: Godt at høre, at du havde en dejlig :yah: dag :ballon: