Tillykke Louiseogbuster med de 30 år

-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen Louise. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag idag sammen med familie og venner -tillykke

kæmpe stort tillykke til louise med de 30 år, håber du får en god dag med masser af gode gaver og at du bliver fejret på behørig vis

Tusind tak

Klokken er ikke så mange endu, og har allerede fået en masse hilsener, både på SMS, mail og på FaceBook.
Og har fået blomster - for første gang nogensinde har jeg fået blomster med bud - det er lidt vildt. Det var lidt pinligt at jeg skulle tænke meget for at komme på hvem det var fra, men det er nok også fordi det er fra to der ikke bor i Århus, men blomsterne er fra en butik i Århus.
Men har nu fået skrevet til dem og sagt tak…
Blomsterne er rigtig flote, i lyserøde og lille farver, og dufter bar så dejligt:)

Dagen idag skal fejres med familien, de kommer til kaffe, og så skal vi ud og spise Thai-mad i aften.
Fredag holder jeg en lille fest for de nærmeste venner, det skal bare være hjemme og ikke noget stort…

Mange hilsener fra Louise

Hvis du nu liiiige var i nærheden, så trak jeg dig med på det herlige, afslappede, al-mulig-musik-dansested Paradisco, og SÅ
-bananer-bananer-bananer

Som det er, må du nøjes med-balloons og :balloner:

Og denne her -SJOV til Hans Herlighed (vi forventer fuld beretning om festlighederne, højstærede Buster :thumbup: )

:gave::balloner::puuuuust:

Hjerteligt tillykke, Louise.

Jeg håber, at det bliver en dejlig dag - både for dig og Buster-drengen.

Ses på fredag…

:tihi:

-blomstStort tillykke med dagen-blomst

Håber du får en dejlig dag 

:puuuuust:-føzda:balloner::puuuuust::balloner:

Tillykke med fødselsdagen, håber du får en rigtig god dag.
-føzda:balloner::gave:-tillykke-bananer

Tillykke med fødselsdagen, jeg håber du har haft en dejlig dag :slight_smile:

-føzda-føzda:balloner::balloner:

Stort tillykke… håber at du har haft en rigtig god dag, og at du får en rigtig hyggelig aften

Stort tillykke med den store dag :wehu:

Hjertelig til lykke med fødselsdagen kære Louise…:wehuu:

:gave::gave::gave:

tillykke - så rundede du det første vidunderlige hjørne

-kramer

Stort tillykke med dagen