Tillykke M&M mor

med dit fine nye banner

:puuuuust::puuuuust::puuuuust:

[quote=Eva;157158]med dit fine nye banner

:puuuuust::puuuuust::puuuuust:[/quote]

Tak, søde Eva!!! :slight_smile: :slight_smile: Jeg har faktisk forsøgt mig med et par forskellige udgaver… smider dem lige ind, det kan helt sikkert hjælpe at få et par friske øjne på!!!

Husk nu at sende mig nogle billeder af dine skønheder, hvis du tør lade mig forsøge at kreere et banner med dem :smiley: :smiley:

Jeg syntes at nummer 2 er det bedste :slight_smile:

Jeg synes ogsaa bedst om den anden…
:slight_smile:

Hvor er de fine…! Jeg synes også nr. 2 er bedst… :slight_smile:

(Pssst… Hvordan laver man sådan et banner?? :?)

:slight_smile: Tak… og ja, jeg vel egentlig også bedst lide nr 2, men det er kun fordi billedet på nummer 1 er taget med mit elendige mobilkamera, for jeg synes bare, motivet er godt. Det er så sødt som de ligger dér… og sjældent, for da Missemor kort efter åbnede øjnene og opdagede Melix så tæt på, så hvæsede hun og skred :smiley:

[quote=Bølle-missen;157211]Hvor er de fine…! Jeg synes også nr. 2 er bedst… :slight_smile:

(Pssst… Hvordan laver man sådan et banner?? :?)[/quote]

Jeg laver det bare i PowerPoint - med billed-redigering og WordArt, og så gemmer jeg det som jpg. Ret nemt, når man nu ikke råder over nogle af de lækre billedredigeringsprogrammer :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;157211]Hvor er de fine…! Jeg synes også nr. 2 er bedst… :slight_smile:

(Pssst… Hvordan laver man sådan et banner?? :?)[/quote]

Det er let. Gå ind i et photoredigerings program. Klip det stykke ud du vil bruge og sæt noget tekst ind. Så har du et banner :slight_smile:

Endnu mere tillykke - det nye banner er bare superflot

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

-høhø-høhø-høhø

Ja… jeg kan jo godt lide at være Therese modsat… jeg synz, at banner nummer et er noget så kært…

Og så fik jeg lige et got råd med på vejen til at lave et banner - for nu vil Rynke fisme os ha’ et.

-LOL

[quote=Therese;157237]-høhø-høhø-høhø

Ja… jeg kan jo godt lide at være Therese modsat… jeg synz, at banner nummer et er noget så kært…

Og så fik jeg lige et got råd med på vejen til at lave et banner - for nu vil Rynke fisme os ha’ et.

-LOL[/quote]

Ja, jeg er også vild med motivet på nr 1, men kan godt se, at fotokvaliteten er mildt sagt ringe… Dumme mob-kamera:prut:

[quote=Eva;157236]Endnu mere tillykke - det nye banner er bare superflot

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

THANK YOU HUUU!! :wehu: :wehu:

-kaisålæredet OG husk så at sende et par billeder af tøserne!!! :slight_smile: :slight_smile:

[quote=M&M-mor;157244]THANK YOU HUUU!! :wehu: :wehu:

-kaisålæredet OG husk så at sende et par billeder af tøserne!!! :slight_smile:

:)[/quote]

Tak søde - skal se om jeg kan finde nogle, hvor de ikke ser alt for tumbede ud.

:uha::uha::uha:

[quote=Eva;157245]Tak søde - skal se om jeg kan finde nogle, hvor de ikke ser alt for tumbede ud.

:uha::uha::uha:[/quote]

Så sætter vi bare tekst ind over!!! :smiley: :smiley:

Ja, det må nok blive løsningen

-LOL-LOL-LOL

:wehuu::wehuu:

Jeg synz, at det er fint… de der små bløde muler er slet ikke til at stå for.

:hjerte::hjerte:

Måske kunne man shine billede 1 op i PhotoShop??? Så må jeg enten have mulvarpen op eller… -uha -uha

Endnu engang til lykke kære Anne…:wehuu:

Mange tak Mona, jeg blev jo så inspireret af dit flotte banner :slight_smile: :slight_smile:

Tusind tak Anne…
Det er nu Birthe, som skal have æren.:wehuu:

Birthe har lavet mit banner.
Jeg glædes over det dagligt.
Især fordi det minder mig om mit elskede Grønland. :hjerte: