Tillykke Marianne

:gave::gave::gave::gave::gave::gave::gave::gave::gave::gave:

Marianne har fødselsdag - hurra, hurra, hurra! :flag:

Tillykke med dagen - jeg håber, den bliver rigtig god :rock:

:blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Jamen stor tillykke med fødselsdagen

Tillykkeee :smiley:

:flag::flag::blomst: Stort stort tillykke med fødselsdagen, kære Marianne! Håber at du får en super dag sammen med familie, venner og misserne! :blomst::flag::flag:

:flag::flag: Stort stort tillykke med fødselsdagen, kære Marianne! Håber at du får en dejlig dag :flag::flag:

Ihhhh, men altså I søde mennesker :kram:

TUUUSIND tak skal I have for jeres hilsner :slight_smile: Solen er fremme og jeg skal ikke det store - udover at nyde dagen :slight_smile:

Kære Marianne. Tusind tak for det gode vejr du byder os idag og et kæmpe tillykke med fødselsdagen til dig. :slight_smile:

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Tillykke med dagen Marianne :flag:

Ihh altså :slight_smile: I er bare nogle skattebasser :slight_smile: Tak skal I have. Og jaaaa - jeg har HELT personligt sørget for det skønne vejr… Eller… JOW selvfølgelig har jeg det :tihi:

Stort tillykke med fødselsdagen til Marianne. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

:hjerte:lig tillykke med fødselsdagen kære Marianne .

:tillykke::krammegave::balloner::gave::puuuuust:

Ja dagens solskin må da være et bevis på, at du er en virkelig sød pige :smiley:

Tillykke Marianne:puuuuust: og tak for det superfede vejr:ferie01:

Tuuuuusind tak allesammen, I er så søøøøde :kram:

Det er SÅ lækkert at I har nydt det dejlige vejr, for jeg er altså ikke 100% sikker på jeg kan leve op til det samme næste år. Selv om jeg vil FORSØGE selvfølgelig :tihi:

Stort tillykke med dagen :flag:

Og ja, tak for det gode og lune efterårsvejr :smiley:

:tak: :kram: