Tillykke med dagen Pretty!

[QUOTE=Panthera;980617]Tillykke med dagen Pretty :flag::flag::flag:

Selvfølgeligt er sådan en smuk pige som dig blevet godt forkælet i løbet af dagen og er blevet budt på guf og masser af nus :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak Helle …Og klart hun blev godt forkælet :-). Hun startede dagen med en god potion fløde, og senere fik hun lov til at spise alle de rejer hun kunne guffe i sig - Man må altså godt få alt det ulovlige når man har føs’dag, ikk’ ? :slight_smile:

[QUOTE=Minetti;980618]Tillykke.

Hun ser rigtig flot ud![/QUOTE]

Pretty siger tusind tak, og sender en næsemøz til den lille søde ‘fætter’ med foldeører :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;980658]Tillykke med fødselsdagen smukke missepige :flag: :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:.

8 år er ingen alder, siger Mikki som også er 8 år.[/QUOTE]

Tusind tak Milles mor :slight_smile: …Mikki har ganske ret, 8 år er ingen alder, især ikke når man bliver smukkere med alderen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;980783]Hvor er hun da bare smukkere… Hun er en af de damer, der bare bliver mere og mere lækker med alderen. Stort tillykke med de 8 år herfra! :flag:
(Jeg når det lige på dagen :tihi:)[/QUOTE]

Tak Eva :slight_smile: …Sjov du skriver det, for da jeg satte billederne ind tænkte jeg netop på at jeg her illustrerer meget godt hvordan en brite…For det første udvikler sig sent, men osse stadig lægger fylde og gør sig hel ‘færdig’ langt oppe i alderen - Pretty var meget sen til at vokse sig færdig, så hun dannede en flot sammenhæng over det hele. Som du kan se, så var hendes hoved alt for stor til kroppen, da hun var omkring 2 - 4 år, det ser helt skør ud …Nu er hun simpelthen så harmonisk, hvor det hele passer sammen, hun er en rigtig fin eksempel for en flot moden sølvpige :slight_smile:

Pretty siger mange tak LoanS :slight_smile:

:):):slight_smile:

Rigtig hjertelig tillykke med de 8 år, smukke sølvbrite-pige:hjerte::hjerte:.

Tøffe synes heller ikke 8 år er nogen alder, han tonser rundt hver dag.:slight_smile:

[QUOTE=kiskis;981011]:):):slight_smile:

Rigtig hjertelig tillykke med de 8 år, smukke sølvbrite-pige:hjerte::hjerte:.

Tøffe synes heller ikke 8 år er nogen alder, han tonser rundt hver dag.:)[/QUOTE]

Tusind tak og næsemøzzer til Tøffe-drengen fra Pretty :slight_smile: