Tillykke med de 8 år Crazy :-)

Tænk i dag, fylder hjemmets ‘baby’ 8 år - Hvor tiden dog flyver. Jeg husker det som var det i går, hvor Crazy blev født ved kejsersnit, og hvilken kamp jeg kæmpede for at holde liv i hende. Hun var den sidste som blev forløst og som følge deraf havde hun fået pænt meget narkose, så hun var bestemt ikke indstillet på at ville vågne op til denne verden - Det var jeg til gengæld så jeg havde hende konstant i hænderne de første 6 timer af hendes levetid, og det knyttede så stort et bånd mellem os, at jeg fra dengang var klar over, at Crazy var en ‘beholder’ og hun ikke på nogen tidspunkt skal være andre steder end her i hjemmet …Som tiden / ugerne gik var det lige så klart at hun ikke kunne kaldes andet end Crazy …Hun har altid været den skøreste kat, og lidt af en damp-kat, som der hver dag er gang og spræl i - Stort tillykke du dejlige missepige :slight_smile:

Og så lidt nye billeder af fødselsdags ‘barnet’

Ingen skal sige at Briter ikke er bunke katte, billedet er vist bevis nok :-). Crazy ville absolut osse ha’ en plads på tæppet, og da der ikke rigtig var plads nok, kunne hun da osse bare kravle op på ryggen af Tante Gabby :slight_smile:

Det var Gabby ikke helt enig i, og igen viser Crazy hvor smart hun er …Hun fik mokket Gabby væk, og oven i købet fik hun sig tiltusket sig en nusse - vaske

:tillykke:

Tillykke søde Crazy - du er og bliver en af mine favoritkatte :hjerte:

Du er både smuk og har det dejligste lille ansigt - håber vi må nyde dig mange, mange år endnu :ok:

:krammegave::krammegave::krammegave::krammegave::krammegave::krammegave::krammegave::krammegave:

Stort tillykke :smiley: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

:føzda:

Tusind tak kære venner :slight_smile: …Crazy havde en dejlig dag, hvor hun blev forkælet med det ‘ulovlige’ ynglings mad ( masser af rejer ). Og hendes dag blev lang, da hun var så heldig at en natsværmer havde forvildet sig ind, og den blev jagtet til klokken 3 i nat - Over stok og sten - gentagne gange tværs over os som lå og sov, hoppede rundt på vores hovedpuder …Såhhhh hun er ikke blevet mindre rolig og normal med alderen :slight_smile:

Tillykke med fødselsdagen søde mis Crazy :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: