Tillykke med killingerne bedre sent end aldrig!

Tillykke til Maj-Britt og Karen og hvem der ellers har fået killinger.

Når så det er sagt så sig mig lige, er det “alle gode gange tre” eller skal tre i et kuld til at være en trend???

…Alice - du har et hav af killingekøber og får du så kun tre små mislinger, hvor af jeg skal have de to ja så er der kun en tilbage og det er jo synd, så den må jo også til Jylland og det går da virkelig slet slet ikke. Det er jo ikke et Kinderæg!

Loooool …Og der skulle osse gerne være en misse-tøz til mig selv, så det går virkelig ikke med et Kinderæg her :-). Meeeeen lad os se, Gaia kommer fra en linje, som plejer at give 5-6 dejlige børn i et kuld …Og så lige lidt forsigtig optimisme :-). Uha hvor Gaia har larmet i nat …Hun er begyndt at kalde på ‘Raouuuuul’ :-))))

Osse et stort tillykke fra mig, til ALLE nye killingeejere :slight_smile:

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg vil så gerne have et par smuksakker i fødselsdagsgave, når nu det ikke kan nåes til jul… Bare to bittesmå miauvlydende “pakker”.

Du skrev i en anden tråd at Gaia går sine egne veje. Hvis det er et karaktertræk der går igen i hendes killinger, ja passer de kun helt fint ind i vores familie, når nu engang de gider blive en del af vores familie… -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

Tak Mai -høhø Ja det er sidste nye krav fra FD at vi kun må få 3 af gangen, resten propper vi op igen til næste gang. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Håber der bliver født 2 til dig, du trænger hårdt, det er jo lige før du bliver skruk [bigloony] -jegkrydser -jegkrydser

Også stort tillykke fra mig til alle jer der har fået killinger -forelsket . Alting herinde går jo så stærkt så det er skide svært at følge med hvis man tillader sig en fridag eller 2 -mai

Tænkte det nok og der hvor kuldene er større end tre det er der hvor fødselshjælperen har sovet i timen og glemt at proppe de resterende op igen inden missemor opdagede at hun havde flere killinger end de tre.

Hmm mon de kan kamufleres sig så man tror at de er sølv briter? For så må I da godt lige proppe et kuld op i Gaia så jeg snart kan få mine små sølvkugler.

Tak må håbe at dit -jegkrydser hjælper for mit gør da intet overhovedet.

BLIVER skruk…jeg ER så skruk som nogen, synd at jeg ikke er en blå-sølvtabby britepige ved navn Gaia for så skulle I se katteløjer skulle I.

Alice…hvordan går det med hende er gemalen ved at starte bilen op -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Du kan godt hilse Gaia-pigen og sige at jeg befinder mig på øen i morgen så nu må hun tage sig sammen!

Tænkte det nok og der hvor kuldene er større end tre det er der hvor fødselshjælperen har sovet i timen og glemt at proppe de resterende op igen inden missemor opdagede at hun havde flere killinger end de tre.

Hmm mon de kan kamufleres sig så man tror at de er sølv briter? For så må I da godt lige proppe et kuld op i Gaia så jeg snart kan få mine små sølvkugler.

Tak må håbe at dit -jegkrydser hjælper for mit gør da intet overhovedet.

BLIVER skruk…jeg ER så skruk som nogen, synd at jeg ikke er en blå-sølvtabby britepige ved navn Gaia for så skulle I se katteløjer skulle I.

Alice…hvordan går det med hende er gemalen ved at starte bilen op -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Du kan godt hilse Gaia-pigen og sige at jeg befinder mig på øen i morgen så nu må hun tage sig sammen![/quote:2tm3d90g]

Næhhhhh bilen holder her stadig ?? …Og Gaia kalder ikke så meget mere, men der er andre tegn på snarlig løb - Hun gider nemlig ikke rigtig maden mere, og DET ligner ikke Gaia :-)))

Siger du, at du er på sjælland i morgen ??? …Det må bare ikke være rigtig, for i morgen er jeg svært at træffe, og jeg ville ellers SÅ gerne ha’ besøg af dig ???

Kender godt typen. “Kom endelig på kaffe” og når så de ser ens bil i indkørelsen så smider de sig ned under sofaen og lader som om de ikke er hjemme! Se det vil jeg aldrig aldrig byde dig nej jeg vil ikke…jeg er nemlig for tyk til at ligge under sofaen, så jeg gemmer mig på 1.salen. men bare rolig du kan give kaffe fredag for jeg tager først tilbage til Jylland på lørdag! :stuck_out_tongue:

[quote=“Mai”]

Kender godt typen. “Kom endelig på kaffe” og når så de ser ens bil i indkørelsen så smider de sig ned under sofaen og lader som om de ikke er hjemme! Se det vil jeg aldrig aldrig byde dig nej jeg vil ikke…jeg er nemlig for tyk til at ligge under sofaen, så jeg gemmer mig på 1.salen. men bare rolig du kan give kaffe fredag for jeg tager først tilbage til Jylland på lørdag! :P[/quote]

Mig under sofaen ??? …Så højbenede sofaer findes ikke :-))))))))
Fredag lyder dælme godt …Jeg er hjemme efter klokken 14, og jeg kan love at jeg har MASSER af kaffe på kanden - Og måske en lille jorbærtærte, nu hvor vi jo lige har erkendt at vi begge er lidt for trinde - Så skulle en bette tærte da ikke kunne gøre størrer skade, vel ??

Glæder mig …Og så må jeg ellers igang med at opdrage lidt på striberne, du får da et chok, når du erfarer det er dem som bestemmer, vi to-benede har bare fået lov til at passe dem op :-))