Tillykke Oline-skat

Tillykke min smukke kat.

Why Forget Oline Mavepine bliver 11 år i dag!

Oline har været den dejligste kat , at udstille, - - altid veloplagt, og sød, så hun har i sit liv – til Europa Champ, ( som det hed engang) opnået 4 x BIV 11 x BIV , 5 x NOM, 6 x BIS , 4 x BOX og 1 x BOB 4 , men det har aldrig ændret hendes smukke temperament, hvor hun som den store MOR også har fået 5 kuld, med de dejligste killinger)(Hvoraf kun 2 er gået videre til avl) , – – men 1 af dem har til gengæld lavet en W. Winner! Oline holder dagligt ro og orden blandt mine 4 Singapura!
Min lille skat, du har lovet. At du bliver mindst dobbelt så gammel, for mit liv bliver u-udholdeligt tomt, hvis du forlader mig
TILLYKKE fra din ”mor” og fra alle ungerne der elsker dig!
Cats og Conni

Tillykke, Oline, du skønne fjervægter. Katte som os to har meget foran os endnu, for 11 år er ingen alder… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tak dejlige Snehvide!!:thumbup:
Cats

Tillykke med de 11 år, hvor er hun fin. Kender slet ikke så meget til Burmeser katte, men det kan jeg jo komme til :slight_smile:

Tillykke smukke Oline. Du er faktisk skyld i jeg også gav en af mine mislinger navnet Oline. Men et smukt navn tilen smuk kat passer jo

Hej , Det gjorde jeg heller ikke før jeg fik Olines mor, Mulle, men nu synes jeg, at mit må ha’ været TOMT uden de dejlige små katte " med" det store hjerte"
Eengang Burmeser, altid Burmeser!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Nåå hvor dejligt, at høre , at Oline er “opkaldt” TAK

Cats og Conni

Sikke en dejlig pige - og tillykke med fødselsdagen. 11 år er ingen alder.
Jeg håber, at du bliver rigtig forkælet med alt det, du kan lide.

:tillykke:

Kæmpe tillykke til Gallianos smukkeste mor :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Må hun sprede ro og glæde i dit hjem i mange, mange år endnu :hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med den smukke kat med det mest uforglemmelige navn :hjerte: Håber hun vil være ved din side og dele livet med dig i mange år endnu :slight_smile:

Tillykke smukke Oline - håber du har en rigtig forkælelsesdag (men det har du garanteret hver dag)

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

[QUOTE=conninissen;753712]Hej , Det gjorde jeg heller ikke før jeg fik Olines mor, Mulle, men nu synes jeg, at mit må ha’ været TOMT uden de dejlige små katte " med" det store hjerte"
Eengang Burmeser, altid Burmeser!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni[/QUOTE]

Det vil da være en race jeg vil overveje når jeg anskaffer mig den næste kat :slight_smile: Hun ser dejlig ud, og tillykke igen.

Hej Vi gør vores bedste, - - har allerede delt min morgenmad = knækbrød med norsk Myseost!:høhø:
Cats og Conni

TAK
Cats og Conni

[QUOTE=Temple Bar;753748]Kæmpe tillykke til Gallianos smukkeste mor :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Må hun sprede ro og glæde i dit hjem i mange, mange år endnu :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

TAK Galliano
Knus fra din mor og Conni:thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke smukke missepige, gid du bliver godt forkælet idag.
Mjav fra Leopold og resten af missebanden

Tillykke fine Oline-pige :klappekat:

Tillykke - en kvinde i sin bedste alder :wink:

TAK jeg snupper lige en lur nu !!

Sikke fin hun stadig er :ok: Og jeg kan såmænd stadig huske, da hun huserede på udstillingerne og slog de andre igen og igen, og selvfølgelig ikke mindst pga. navnet :slight_smile:
VH
Susanne