Tillykke Pretty 11 år

Stort tillykke til Pretty som i dag runder de 11 år.

Pretty er vist helt indstillet på at dagen skal fejres med et BRAG !!. Hun er i hopla i dag …Lidt mere end sædvanlig, og lidt mere end jeg synes er speciel morsom :-). Efter vores morgenmad, besluttede jeg mig for at lægge rent på sengene, og du go’este det tog tid med Pretty som lille hjælper. Hver gang jeg havde fået de to hjørner af lagenet rundt om madrassen, og skulle starte på de to sidste, så havde Pretty fået de to første hjørner løsnet igen - Og hun blev ved og ved :-). Endelig lykkedes det mig at adsprede hende med noget andet, og sengene blev ordnet. Det næste der skete var at jeg synes der var en dynebetræk som føltes en anelse fugtig, så jeg hang den over et par spisebords stole …Og hold da op, det var dælme sjov - ifølge Pretty. Hun fik moslet så meget med dynebetrækket at stolen væltede, lige ned i en stor gulvvase af glas med min smukke smukke orkide …Vasen gik i stykker, og den ene gren på min orkide brækkede af…Og lige netop denne orkide havde jeg passet og plejet som en baby :frowning:

Lige et split sekund havde jeg lyst til at sige noget meget grimt til Pretty, men så slog det mig, hvor heldig jeg er …Tænk at være ejer af en smuk og dejlig missepige, som heldigvis er så rask og frisk at hun kan være fræk og umulig :slight_smile: …Meeeeen hun skal nu lige huske på, at jeg ikke har handlet rejer endnu :slight_smile:

Tillykke Pretty, du er simpelthen min soulmate og det bedste jeg har.

Stort tillykke til og med Prettypigen :smiley: :balloner:

Et stort tillykke med fødselsdagen til Pretty. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Stort tillykke med hende! :flag:

TILLYKKE til den lille strik :krammegave:

Cats og Conni

Stort tillykke smukke pige:flag:

:krammegave::tillykke:

Pretty siger tak til jer alle :slight_smile:
Og hun nåede at slutte dagen som hun startede, nemlig at vælte en krus kaffe ned på en ulden plaid :-). Jeg tør slet ikke tænke på hvilke skarnsstreger hun finder på til næste år, hvis de er stigende i takt med alderen :slight_smile:

Et forsinket tillykke til smukke Pretty :flag:

Tillykke til din dejlige missepige :flag:

Et Forsinket, men stort tillykke med Pretty :tillykke: