Tillykke Quini 2 år

Tillykke til vores dejlige Quini, der bliver bliver 2 år i dag. :wehuu::wehuu:

:balloner::balloner:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen - du er en meget smuk kat. men det har du sikkert hørt før.

:tihi:

-tillykke Tillykke til den store dreng. Jeg håber at du bliver rigtig forkælet i dag skønne mis -tillykke

Tillykke smukke mis.
-føzda:balloner::gave:-tillykke

DÈR er han jo, den “lille” “mus” :tihi:
Jeg kan godt huske for 2 år siden…det var en søndag morgen han så dagens lys…også selvom det var mørkt…klokken var 4.

Nu håber jeg ikke han laver for mange unoder på sin føs’da…du må distrahèrer ham med en masse dejlig GUF :thumbup:
MAAANGE mys’er til den fine mis…også selvom han syntes det er noget tøsepjat :ups:

:balloner::balloner::balloner::balloner:

Tillykke på fødselsdagen - flotte fyr!

Tillykke med føs’dagen, lækre fyr! -wehuu -føzda :balloner: -ballon

-tillykkeTillykke smukke Quini-tillykke

-bananer-balloons-bananer-balloons-bananer-balloons-bananer

Tillykke til charmetrolden :wehuu:

Tillykke til smukke-manden-føzda:balloner::gave:

Jeg har lige vist billedet af Qunigo/Quini til en kollega (er på arbejde)…hun kan nemlig huske ham.
Da jeg fyldte rund i jan havde mine kolleger lavet et stort billede af Qunigo liggende i sin lille bitte nullerputseng, for han var med på arbejde.
Hun syntes forøvrigt han er fin

Stort tillykke med de 2 år til en smuk sort lækkermås:savle::wehuu:

-føzda :balloner: -ballonkitty -tillykke

Tillykke Quini - håber du har haft en dejlig dag.

:balloner:

Undskyld et lidt sent tillykke, men har ikke set det før nu, så et stort tillykke med den smukke pige:wehuu:

Tak Pernille, Quini (Kini) er en dreng, og en RIGTIG dreng :slight_smile:

TILLYKKE til den lille sorte frækkert, som var med Brita på job som bette:-)

Ja, det var faktisk noget af en oplevelse. Jeg var dengang både på skanderborg bibliotek OG Galten bibliotek og når jeg var på førstnævnte havde jeg ham med, for han var enebarn og Mandalay valgte at gå i løb (man skal jo sikre racens videre forløb…så det er naturligt nok) så når jeg havde den lange transport (en halv time hver vej) var han med.
Mine kolleger var selvfølgelig HELT solgt og de gik helt i NÆÆÆH:wehuu: og ihhhh:wehuu::wehuu: og åhhhh:wehuu::wehuu::wehuu: og jeg måtte love jeg gik rundt på kontorene og fortalte når han skulle have mad, for så stod de som en ødrand omkring mit skrivebord når han suttede modermælkserstatningen i sig. Nogen han bleb i den grad proff. til
Da han var omkring 10 uger skulle jeg blot kalde MUUUSSSS så kom han spundsende og så satte vi os på køkkengulvet, jeg med et viskestykke over lårene og så kravlede han derop og så var det frem med sprøjten g så suttede han stemplet i bund på få sekunder. 10 ml…2 sekunder…lige til Guinness rekordbog :tihi: og så sad han efterfølgende med verdens størets mælkeskæg.
Sender lige nogle billeder til Denise…så hun kan lægge den herind, for det er meget nuttede billeder :ups:
Enebørn ER noget helt for sig…hvad man jo også kan læse andetsteds. Alle ens milinger går i hjertekulen på èn, men enebørn de sætter sig fast.
Havde Denise ikke været den hun er OG i forvejen reserveret ham, så boede han her, det er med 180 % garanti.
Hans opfindsomhed er så ikke fra de første 14 uger…det er Denise der har lært ham dem. :fløjte: og -fin og vist nok også :ups:

Vi er også rigtig glade for at have fået ham, trods alle hans unoder som han HAR lært hjemmefra :tihi:
NB! Billederne ser jeg først når jeg kommer hjem.

Tillykke, han er godt nok en fin dreng :wehuu: