Tillykke til alle katte derka smykke sig med titlen SW11

Jeg var ikke selv med på SWS11, men jeg vil gerne have lov at prale lidt på Koratens vegne :flag: Der var én Korat pà show - en hunkastrat - som blev BIS Hunkastrat og nu kan smykke sig med titlen SW11 - Seirene Amarinda, opdrættet af Mira Fonsén (hun opdrætter egt BUR, men hun har opdrættet èt kuld KOR), ejet af Sari Peltonen.

Os med de små racer føler os ind i mellem oversete - det er der muligvis ingen grund til - kattene skal bare være gode nok! :flag:

TILLYKKE til alle SW11 :flag:

Hvor er det flot at læse at en korat nappede en SW titel hjem, det er alt for lidt man ser den race få lov at komme op og vise sig frem så kan godt forstå du vil prale på din races vegne :slight_smile:

Og ja et stort tillykke til alle dem der fik en SW titel og andre flotte resultater med hjem fra showet:flag:

Så det godt og blev så glad på racens vegne :slight_smile: Endnu en understregning at selve antallet af fremmødte katte intet har med kvaliteten at gøre - den kan sagtens være høj, selv om der er få!
VH
Susanne

kiggede lige resultater - også lidt vildt at en devon rex er rendt med en titel synes jeg.

http://www.sw2011.com/resultatfil.html

og 2 nom til sphynx og til balinesere… de har været vidt omkring.

og endnu engang er camilla ohlins loch lomond rendt med en titel s den kære dreng (orientaler )

Også stort tillykke til Red Reding Hoods I’m Indiana Jones med NOM og BIV. :fantatisk:Han er Batmans bror:love2:

[QUOTE=kira v;679900]kiggede lige resultater - også lidt vildt at en devon rex er rendt med en titel synes jeg.

http://www.sw2011.com/resultatfil.html[/QUOTE]

De har nogle rigtigt pæne DRX i Nordsverige og Finland :wink:

Om den er danskejet ved jeg ikke, men der er jo faktisk en dansk SW også :slight_smile: Europa’s Danske Joachim blev BIS hankastrat.

han er ejet af Raymond og altså på norske hænder men ja han er DANSK :wink: og Vibeke og Kjeld må være må være MEGA stolte af deres afkom :wink:

Tillykke til alle.

Tillykke med de flotte resultater…

Tillykke til de skandinaviske vindere. :slight_smile:
:flag::flag::flag:

Så det godt på FB, – hun har jo normalt burmesere,( bl.a.en fra mig) der også vinder, men ved godt, at hun har?/haft? korater, - - - så godt gået Mira! og koraterne

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;680636]Så det godt på FB, – hun har jo normalt burmesere,( bl.a.en fra mig) der også vinder, men ved godt, at hun har?/haft? korater, - - - så godt gået Mira! og koraterne

Cats og Conni[/QUOTE]

Som jeg forstår det, har Mira haft én udstationeret Korat, som fik dette ene kuld på 6 killinger med Miras stamnavn i 2004. Amarindra er fra dette kuld.

Tillykke med titlen

Tillykke :slight_smile: