Tillykke til Peter og jeg

Fordi vi idag har elsket hinanden i 2 år [smilie=hate-bravo.gif]
Når han om et par timer kommer hjem fra arb skal vi lave noget han ikke vil sige… Ihh det bliver spændende -felixsylvester
Synes bare lige at jeg ville dele det med jer. Ved godt at maange af jer har været sammen med jeres mænder i årtier, men er nu super glad alligevel :smiley:

Knus og kram til jer alle!

Tillykke med dagen! Håber det bliver super fantalastisk… :stuck_out_tongue:

tillykke Celina til både dig og Peter :slight_smile:

der er bare ikke noget bedre end årsdage :slight_smile:

stor -kramer til jer begge og håbet om mange mange mange mange mange mange ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect flere :smiley: :smiley:

Osse fra mig -love

Tillykke med 2-års dagen, håber der bliver mange årsdage -forelsket -forelsket
Ja, så lang tilbage kan jeg jo slet ikke huske :smiley:

Osse fra mig -love[/quote]

osse herfra… håber i får en rigtig hyggelig dag… -love

Håber i får en kanon aften

Tillykke med dagen [bigloony]

Håber I får en super hyggelig aften -partytime -partytime

Tillykke med dagen

Og tak for kæden, som ankom i dag. Prinsessen blev MEGET glad.
Den er vel nok flot -thumbs

Tillykke med dagen! [bigloony] -love
Bliver spændende at se, hvad han tænkt sig. :smiley:

Det var bare super. Glæder mig at høre at hun blev glad -love

Uhh jeg må jo hellere lige fortælle lidt om vores dag :slight_smile:

Peter havde dagen forinden spurgt mig om jeg ville have en lille ting kun til mig eller om jeg ville have en som andre ville blive glad for… Altså så svrede jeg at det vidste jeg da ikke så det måtte han selv om og vurdere hvad jeg ville sætte mest pris på.
Da han kom hjem fra arb have han den flotteste buket lyserøde blomster i favnen og mens jeg satte dem i vand havde han sneget noget ind i soveværelset som jeg skulle kigge på.

Og her var synet…

Jeg blev bare SÅ glad og drengene elsker den!! Og jeg havde bare så længe ønsker mig den, men havde synes den var for dyr.

Om aftenen skulle vi så på hard rock cafe og spise lækker mad som bare er vores sted hvor vi hygger os med skøn musik og det hele :smiley:

Så det var lige en lille update fra verdens heldigste kæreste -love Arghh det blev lidt sukkersødt, men føler mig nu alligevel lidt heldig -lovelove

Hold da op hvor er du heldig. Den er simpelthen såååå lækker -forelsket og indholdet også -forelsket

Tillykke :slight_smile:

Godt i havde en dejlig dag :slight_smile:

Vi havde 4års dag igår så har også bare siddet herhjemme og hygget lidt idag - det er dejligt :slight_smile: