Tillykke til Stevie!

Hm. Klokken er godt nok lige præcis over 12 nu - men det er næsten lige gået op for mig at det jo er (var…) 06.06 i dag - og derrmed bli’r Stevie ET ÅR :wehuu:

Så TILLYKKE til Stephen Hawkin, bedre kendt som Stevie!

Så lille og nuttet var han da vi fik ham:

Men han blev hurtig større og mere tillidsfuld. Og Ozzy fandt snart ud af at Stevie ikke var farlig… Og da Ib ankom fandt Stevie ud af at Ib ikke var farlig… så nu er de tre de bedsteste venner

For at fejre hans fødselsdag fik de allesammen for en gangs skyld nogle gumlestænger strøet ud i aktivitetsbrættet - jeg har elklers holdt igen med dem fordi netop Stevie var blevet lidt for … u-slank… MEN… fødselsdag har man altså kun EN gang om året!

Og nu har jeg fire forventningsfulde katte der kommer rendende hver gang jeg åbner døren til bryggerset, for det KUNNE jo være jeg var gået ud efter mere guf :lol:

Tillykkke Stevie:juhu:

Hvor var du sød som lille:love2:

Altså når man allerede får en guffepind 5 minutter efter ens fødselsdag er startet,så ville jeg helt klart forvente at det blev til mange flere i løbet af dagen:savle:

Tine og Bøhmisserne

Tillykke med fødselsdagen Stevie :flag:

Du skal ikke finde dig i, at hun går ud i bryggerset, uden at hun har guffestænger med retur til dig :venter:
Bliver hun ved med det, skal du kontakte mig, så skal jeg opdrage lidt på hende.

HKH
Prinsesse Miamaja

U-slank! :smiley: :smiley: :smiley: Det må være i familie med Garfields underhøj… :wink:

Tillykke til Stevie med at være officielt voksen :ok: - så må vi se om han bliver voksen af at fylde år :slem: (Skæver skeptisk til Whiskey… ;))

Ja helt klart i familie med Garfields “underhøj”

Bare med den lille forskel at Stevie sådan set ikke ER tyk…han er bare en monsterstor siameser… Så når man ser ham ved siden af den adnre virker han tyk… men det er han egentlig ikke - slet ikke nu, efter hans påtvungne “ingen gumlestænger”-diæt - det var ellers så hyggeligt at blive modtaget af fier forventningsfulde katte hver gang jeg kom hjem fra arbejde (ja sådant tiggeri er under Phumbas værdighed, en hu VAR ellers med til at fiske guf ud af brættet i aften, inden hun huskede at det var under hened værdighed at arbejde for føden…)

Men lige nu er Stevie faktisk pæn, så de næste 1½ uge, indtil Vrå-udstillingen er gumlestangs-forbudet stadig i kraft. Altså bare ikke når man lige har fødselsdag :slight_smile:

Forresten er det tæppe der er i hans transportkasse på det første billede stgadig det han og Ozzy sover på hver nat, det ligger nemlig, sammenfoldet, ved siden af min hovedpude :hjerte
:

Tillykke med fødselsdagen, Stevie. Voksen måske, men tyk er du ikke. Kan jeres slags overhovedet blive det :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke til Stevie :smiley:

(og Vívil hilser og siger, velkommen i klubben for store siam :tihi:)

Tillykke til Stevie:gave:

Ih, Stevie - har du FØDSELSDAG i dag? :slight_smile: Stort tillykke smukke mis! :partytime:

(og jeps, en siataler kan GODT være lidt ‘erotisk buttet’…og det er godt med lidt ekstra på sidebenene, så har man lidt at tære på, hvis nu der bliver hungersnød - siger Alban…:cool2:)

[QUOTE=FinnFrode;867760]Tillykke med fødselsdagen, Stevie. Voksen måske, men tyk er du ikke. Kan jeres slags overhovedet blive det :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Altså sådan ligefrem TYK er han ikke. Men han er heller ikke en af de TYNDE siamesere. :slight_smile:

Han ser tykkere ud end han er fordi han simpelthen er et par numre større end de andre. På alle måder. Han har STOLPER hvor de andre har ben L

:flag:Tillykke til og med ham.:flag:

Tillykke med Stevie :slight_smile:

Han vil under ingen omstændigheder blive husket som andet end medium + her i hytten :smiley: Jeg ELSKER simpelthen den betegnelse :slight_smile: For han ER bare en stor kat… men stadig med rette proportioner.
Så elegant og sødt… og Stievie ER jo en krammer :slight_smile:
Dejlig misser og tillykke med ham :slight_smile:

Hov ja MANGE TAK for alle lykønskningerne :smiley: Nu er det kun Ib der mangler at fylde år, han er stadig en baaaaby L

Og ja, Medium + var bare en sød og sjov betegnelse. Og meget passende!

Tillykke med fødselsdagen Stevie :flag:

Tillykke med fødselsdagen Stevie :flag:

Hold op, det var da bare lige i sidste uge, du fik ham :uha:

Tillykke med fødselsdagen, Stevie :flag:

Du kan sige til din mor, at hun jo kan erstatte gumlestængerne med jeres almindelige tørfoder i brættet. Alene det, at det er i brættet, kan jo være nok til, at det stadig er hyggeligt.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;868342]Altså sådan ligefrem TYK er han ikke. Men han er heller ikke en af de TYNDE siamesere. :slight_smile:

Han ser tykkere ud end han er fordi han simpelthen er et par numre større end de andre. På alle måder. Han har STOLPER hvor de andre har ben L[/QUOTE]

Han er bare en halv Mang Kung :klapper:

[QUOTE=galath;868486]Hold op, det var da bare lige i sidste uge, du fik ham :uha:

Tillykke med fødselsdagen, Stevie :flag:

Du kan sige til din mor, at hun jo kan erstatte gumlestængerne med jeres almindelige tørfoder i brættet. Alene det, at det er i brættet, kan jo være nok til, at det stadig er hyggeligt.[/QUOTE]

Ja jeg begriber heller ikke hvor det år er blevet af O.o

Og nej, vi har prøvet med tørfoder. Og Dreamies. Og Gimpets ostekugler. Og alt muligt andet. Det SKAL være bittesmå stykker gumlestang, ellers er det ikke sjovt L :dokdok:
De får 3 gumlestænger til deling, 4 katte, så det er jo heller ikke fordi de egentlig får så meget… men han er den dovneste siameser jeg har set. Hvorfor stå når man kan ligge ned? når ikke lige han jagter rundt i huset sammen med de andre i Galopløb™ - så LIGGER han. Ikke står eller sidder, nej ligger L

Det er så jeg har været lidt bekymret for om der er et eller andet galt med ham, men så tonser han lige rundt et par timer med enten legetøj eller en af de andre… så den tanke har jeg efterhånden forladt. Han er slet og ret doven :klapper:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;870439]

De får 3 gumlestænger til deling, 4 katte, så det er jo heller ikke fordi de egentlig får så meget… men han er den dovneste siameser jeg har set. Hvorfor stå når man kan ligge ned? når ikke lige han jagter rundt i huset sammen med de andre i Galopløb™ - så LIGGER han. Ikke står eller sidder, nej ligger L

Det er så jeg har været lidt bekymret for om der er et eller andet galt med ham, men så tonser han lige rundt et par timer med enten legetøj eller en af de andre… så den tanke har jeg efterhånden forladt. Han er slet og ret doven :klapper:[/QUOTE]

Hehe…jeg har tænkt PRÆCIST det samme om Alban. Det har undret mig MEGET, at han aldrig sprang OP på ting. Og var så kluntet og klodset. Tænk nu, hvis det var fordi, der var noget galt et sted - i hofte, ryg, knæ eller lignende? Eller måske fordi, han er så skeløjet? :høhø:

Meeen…man skal bare tage en weekend til Hamborg åbenbart - som vi gjorde for en måneds tid siden. Mens misserne blev passet herhjemme, har Bailey sørme ‘lært’ Alban, at man kan springe op på køkkenbordet! Så nu dalrer han OGSÅ rundt dér HVER dag…og det må man altså ikke her i huset! :venter:
Sikke en springmis, han pludselig er blevet i en alder af 1 år og et par måneder…:uha: