Tillykke zalsa et år i dag d. 12-08-08

I dag er det Zalsa’s fødselsdag, hurra hurra hurra, hun sikkert sig en godbid får, som hun har tigget sig i år. med dejlig chokolade og kager til. eller i hvertfald masser af kylling og hygge. det der år er godt nok gået stærkt. men nu er hun et år og en lækker kat.
min dejlige lille pige. som jeg elsker mere end noget andet, mit første kæledyr. udover gnavere. hun er bare så lækker og ja ubeskrivelig, men syntes vi ikke alle det om vores kate.

Har i alle set hvor lækker og lang jeg er ??? For at være sikker viser jeg det lige igen.

og igen …

og så lige et fra jeg var lille…

Tillykke!!!
Smukke Prinsesse!
Så må jeg jo lige have en lille gave med til hende den 30 -forelsket
Glæder mig til at ser jer alle igen! -thumbs

Tillykke til den smukke pige :smiley:

tak… hehe, hun ser selv med her fra comen af [bigloony]

celina det behøver du ikke. men hun vil nok blive gode venner med dig af det. har fundet en måde hvor hun ikke frygter gæster så meget. gæsterne skal bare gå stille ind sætte sig på gulvet og give begge katte, selvfølgelig, godbidder og snakke stille til hende.

Det må jeg prøve så :stuck_out_tongue: Vil jo gerne være bedste venner med dem -love

Tillykke med 1 år -tillykke -tillykke -tillykke Hvor er hun smuk -forelsket

Tillykke til den mega smukke mis -føzda -tillykke

HIP HIP HURRA stort tillykke til den smukke misling…

Et forsinket tillykke -love

Enig -thumbs -føzda

tark allesammen, og så har de i dag fået et nyt kradsetræ da det andet knækkede. men det laver jeg en tråd med om snart. [bigloony]