Tilmelding til udstilling

HVIS vi nu antager ens puter enten ikke eksisterer, man er flyttet og den endnu ikke er sat op eller noget 3. der gør man IKKE kan tilmelde en udstilling på den efter tidens norm, naturlige vej nemlig online…hvad gør man så.
Alle har adgang til poter i vort lille land via bibliotekerne, men her er der også et problem da der er laaangt til et sådant og man ikke har muligheden for transport.
Kan man stadig tilmelde via snailmail…i tidernes morgen mener jeg bestemt jeg gjorde…men kan ikke huske om man stadig kan
Er ringet op at en der lige er flyttet, og hendes puter er ikke sat op og det kan ikke nåes inden tilmeldingsfristen til Middelfart.

Kan jeg eventuelt tilmelde hende via min puter efter hendes oplysninger om katten?

Mon ikke du kan gå ind her Jyraks udstillingsside og så tilmelde hende med hendes oplysninger ?

Tak Camilla
JO det tror jeg godt jeg kan og har også sagt tilhende hun skal ringe iaften, så gør vi det sammen. Hun mener også jeg har gjort det for hende før, men det kan jeg bare ikke huske :tihi:

Jeg har haft en anden til at tilmelde mine killinger udstillingen i middelfart, hun fik mine login oplysninger til http://www.jyrakudstilling.dk og tilmeldte dem under min bruger / profil " eller hvad det nu hedder"

Så det burde du jo også kunne !!

Og jo, man kan også sagtens tilmelde med gammeldaws snailmail - men det kræver jo at man har en blanket, og som regel har mn jo ikke en liggende men må hente den på nettet. Er det helt galt, kan man selvfølgelig altid ringe til én i bestyrelsen og bede om at få tilsendt en blanket - vi finder altid en løsning på den ene eller anden måde :slight_smile:
VH
Susanne