Tilmeldingen er åben til Albertslund 17.-18. marts 2012

Jeg låner gerne mit soveværelse ud den weekend hvis nogen er interesseret og der kan sagtens være et par katte :slight_smile:

Jeg bor ca. 7 min. fra hallen i bil :ok:

Glemte lige at nævne at jeg er ryger, men der bliver IKKE røget på mit soveværelse :wink:

[QUOTE=Catika;761794]Jeg låner gerne mit soveværelse ud den weekend hvis nogen er interesseret og der kan sagtens være et par katte :slight_smile:

Jeg bor ca. 7 min. fra hallen i bil :ok:[/QUOTE]

:tihi: Det kommer da helt an på hvilken vej man kører, og ikke synes man lige skal på skovtur…

Det var da hyggeligt sådan at kunne køre SÅ meget forkert :tihi:

Jo jo, og vi havde da også proviant med så vi ville da hverken dø af tørst eller sult :tihi: … men det tog nu lidt længere end 7 min så :høhø:

[QUOTE=Catika;761794]Jeg låner gerne mit soveværelse ud den weekend hvis nogen er interesseret og der kan sagtens være et par katte :slight_smile:

Jeg bor ca. 7 min. fra hallen i bil :ok:

Glemte lige at nævne at jeg er ryger, men der bliver IKKE røget på mit soveværelse ;)[/QUOTE]

Uhhh er det tilbud benyttet ellers vil mig og ivan gerne sige haps…Han ryger også (men har lært man ryger uden for herhjemme hehe)

Jamen det er jeres og jeg har lige sendt dig en pb :slight_smile:

Lækkert så skal jeg bare have fundet orange billeter når de kommer frem så er der dømt tica udstil :smiley:

Er virkelig spændt på at se hvad krøllefisen siger til det hele og hun vil MEGET gerne nusses helt flad pelset hehe

så er Yaba, Cæsar, Pelle Og Jesper tilmeldt :slight_smile:

Hvorfor er det lige at jeg stiller med mine egen konkurrenter :slight_smile:

Vi kommer som meget nysgerrige tilskuere :slight_smile:

Nej I gør ikke…I kommer og tager både Snus og Missebarnet med, så at der kan komme nogle pæne skovsere hos de fertile katte også :slight_smile:

Jeg mener det faktisk… Det er så meget lettere at hitte rede i udstillingsformen, når man har sin egen kat med… og så er det rent ud sagt også sjovere :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;762089]så er Yaba, Cæsar, Pelle Og Jesper tilmeldt :slight_smile:

Hvorfor er det lige at jeg stiller med mine egen konkurrenter :-)[/QUOTE]

Tja… det er du jo heller ikke den eneste som gør…
Skal lige have helt rede på bøvlet med ham RedNeckens registrering, men så rgener jeg også med at både han og Pusling bliver meldt til… Jesper skal jo have lidt seriøs konkurrence jo :wink:
Hvilket minder mig om, at jeg skal have fundet en agent for de to barylere… har nemlig allerede skrevet og spurgt om ikke klubben mener at jeg skal sidde clerk :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;762089]så er Yaba, Cæsar, Pelle Og Jesper tilmeldt :slight_smile:

Hvorfor er det lige at jeg stiller med mine egen konkurrenter :-)[/QUOTE]

For at støtte klubben:ok: og så er du ikke alene om at komme med dine egne konkurrenter;)

[QUOTE=Ann K;762122]Tja… det er du jo heller ikke den eneste som gør…
Skal lige have helt rede på bøvlet med ham RedNeckens registrering, men så rgener jeg også med at både han og Pusling bliver meldt til… Jesper skal jo have lidt seriøs konkurrence jo :wink:
Hvilket minder mig om, at jeg skal have fundet en agent for de to barylere… har nemlig allerede skrevet og spurgt om ikke klubben mener at jeg skal sidde clerk :)[/QUOTE]
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg har vist rigeligt at gøre med de 4 langhåret jeg skal holde pels på :slight_smile:
Janni regner jo med at stille med 2 katte (hhp) selv, der er der jo heller ikke hjælp at hente, og Christina har jo alle 3 med (2 hhp og 1 kastrat).
så hvis alle der siger de kommer, rent faktisk kommer med de katte bliver der sat rekord i tilmeldte Household Pets pt 9 katte :juhu::juhu::juhu::juhu:

Vi kommer med 4stk killinger det bliver vores først TICA udstillinge

Jeg er glad for, at tilmeldingen kun lige er åbnet og ikke lukker foreløbig, for jeg har en logistisk udfordring pt. som gør, at jeg ikke kan tilmelde udstillinger i marts måned :slight_smile:

Men hvis alt går op i en højere enhed kommer jeg med en udstillingsdebutant (næsten) og muligvis endda 3 katte den ene dag og én den anden :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;762134]Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg har vist rigeligt at gøre med de 4 langhåret jeg skal holde pels på :slight_smile:
:[/QUOTE]

Det er jeg skam godt klar over - derfor vil jeg ikke engang ulejlige mig med at spørge :slight_smile:
Nå, nu får vi se… dybest set er det kun den ene som skal shines op konstant… og hvis så Jan kan overtales til at holde fri, så kan han jo selv showe sin hest… ja, ja - som sagt, vi får se :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;762260]Jeg er glad for, at tilmeldingen kun lige er åbnet og ikke lukker foreløbig, for jeg har en logistisk udfordring pt. som gør, at jeg ikke kan tilmelde udstillinger i marts måned :slight_smile:

Men hvis alt går op i en højere enhed kommer jeg med en udstillingsdebutant (næsten) og muligvis endda 3 katte den ene dag og én den anden :)[/QUOTE]
Jeg kommer gerne til Slangerup og henter dig søndag morgen, hvis det er :slight_smile: lørdag kommer jeg først over ved middagstid pga. færgen… :tihi:

Det er sødt af dig, men det er ikke transportproblemer, der afholder mig fra at tilmelde pt. - det er spørgsmålet om, hvornår Fannys næste kuld bliver født. Og så længe frøkenen ikke går i løb, kan jeg ikke regne ud, hvornår det bliver :wink: Men hvis tiden udelukker den weekend som muligt fødselstidspunkt kan jeg begynde at planlægge marts-udstillinger igen :wink:

nååå ja :tihi:

[QUOTE=Ann K;762118]Nej I gør ikke…I kommer og tager både Snus og Missebarnet med, så at der kan komme nogle pæne skovsere hos de fertile katte også :slight_smile:

Jeg mener det faktisk… Det er så meget lettere at hitte rede i udstillingsformen, når man har sin egen kat med… og så er det rent ud sagt også sjovere :)[/QUOTE]

Tak Ann, det var dælme sødt sagt om de to tøser :slight_smile:
Jeg tror dog ikke de kommer med, de er jo tilmeldt 3-cert udstillingen weekenden før.

Hvor mange NFO’er plejer der at være i deres klasser?

Oooooog hvis vi er rigtig, rigtig heldige kommer de ikke med til 3-cert udstillingen pga de venter små kattebørn :kryds::kryds: