Tilnavne

Nu kan det godt være mine øjne ikke er for gode men jeg kan ikke se om der er tæller på vores indlæg længere. I så fald kan vi jo ikke give folk nye tilnavne. Det er lidt synd for jeg ved Løvehjerte var lige på vippen da det gamle fora lukkede ned og måske flere med hende :slight_smile:
Hvad gør vi så nu? :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes at det var en sjov feature og var godt halvvejs til at opnå mit. Havde faktisk lidt glædet mig til at se hvad folk ville sige om mig :tihi:

Kan man på nogen måde se hvor mange indlæg folk har?

I kan selv se det inde under jeres statistik på jeres profil, og det parameter er også ført med over fra gammel KG, så det er alle indlæg fra hele jeres KG-tid.

MEN - før var det jo kun de katterelaterede indlæg, der talte med i de 1000 indlæg, man skulle skrive for at få et tilnavn. Her på Discourse tæller alt, og det er også det samlede antal indlæg, der er først med over fra gammel KG.

Det er ikke nødvendigvis et problem - men hvis I tjekker tallene, stemmer de ikke nødvendigvis med det, I forventer at se. Jeg blev selv lidt overrasket i første omgang :slight_smile:

Jeg ved faktisk ikke, om vi kan sætte dette site op til at lave en særlig optælling for katterelaterede indlæg. Jeg ved heller ikke, om det er nødvendigt.

Det er ikke lykkedes mig at finde et sted, hvor man kan se, hvor mange indlæg hinanden har oprettet. Eller hvor admin kan holde øje med det. Så indtil videre må I selv gøre det og så sige til, når I når til det magiske tal :stuck_out_tongue:

Når vi nu har diskussionen, så er der jo også dem, der gerne vil være fri for dem. Jeg har tilladt mig at slette mit eget, da det var fuldstændig uaktuelt. Så dem der gerne vil af med deres, skal - synes jeg - have lov til at slippe for dem. Eller få et nyt, hvis de vil det. Det kan vi lige så godt også afklare i denne ombæring.

Desuden synes jeg, vi - i hvert fald fremover - skal bestræbe os på at gøre dem korte, så halvdelen ikke forsvinder i visningen de fleste steder.

Er det “Antal indlæg oprettet” vi skal kigge på?

Ja, det er den eneste statistik, vi har herinde. Som ligner den, vi brugte på gammel KG.

1 Synes om

Jeg synes bestemt også man selv skal bestemme om man har lyst til at være med i den “leg” :slight_smile: Men jeg synes det er sådan et hyggeligt påhit :slight_smile: Mange fora har noget automatisk der kalder folk noget forudbestemt efter aktivitetsniveau, men det er lidt fesent IMO.
Jeg synes vores tilnavne er givet fordi vi “kender” hinanden godt og ved en lille smule om hvem vi er på trods af skærmen er imellem os :slight_smile:
Jeg har ikke lige i skrivende stund en ide om hvordan vi skal gøre det fremadrettet :slight_smile: men jeg tænker der skal være en eller anden form for aktivitet før det vil give mening :slight_smile:

Tak for at tage emnet op. :slight_smile: Jeg synes også, at det er en hyggelig tradition.
Som jeg umiddelbart kan se, har jeg 1.5K :cool: indlæg. Hvordan ved jeg hvor mange af dem, der er ‘gælder’? :slight_smile: Hvordan blev indlæggene sorteret i det gamle forum?

1 Synes om

Se jeg kan faktisk huske at du i det gamle forum havde på den gode side af 900 tællende (katterelaterede) indlæg, så jeg synes personligt godt du må få et navn nu :smiley: Men det er jo ikke helt op til mig :wink:

6 Synes om

Du kan tjekke det gamle forum på arkiv.kattegale.dk (frem til nytår) og se, hvor mange katterelaterede indlæg du havde, da vi lukkede det ned. De 1500, du har her, er alt inklusive, både fra gammel KG og fra dette forum.

1 Synes om

Hvad er et ikke katterelateret indlæg? :thinking:

Det her fx :slight_smile: Off topic og feedback og andre kategorier uden for hovedkategorien katte. Altså i det gamle system. Det var jo ikke indholdet i indlægget som sådan, men hvor indlægget var placeret.

Okay det vidste jeg ikke. Kunne heller ikke forstå at jeg havde næsten fordoblet mine indlæg siden vi flyttede herover

Hehe. Vildt at de allesammen er talt med nu.
Og jeg har ramt et rundt tal i “emner oprettet” :grin:

2 Synes om

Tak for svar.
Og sejt! :cool: Vil det sige, at jeg havde 1171 ikke-katterealterede indlæg?

Nej omvendt, du havde 1171 katterelaterede

2 Synes om

Tak, Dorte. Jamen, det er jo bare endnu bedre. :smiley:

Yikes :yikes: jeg har godt nok været her siden kg blev oprettet for 9,5 år siden men det var da et deprimende antal indlæg jeg har lavet :hoho:

5 Synes om

Få et liv… :sunglasses: :wink: (vi kan ikke undvære dig herinde)

2 Synes om

Jeg har masser af liv - faktisk hele to af dem åbenbart, et ude i virkeligheden og et herinde :stuck_out_tongue:

7 Synes om

Skal vi ikke finde et tilnavn til Løvehjerte? :slight_smile:

3 Synes om