Tina føder :-o

Uden optræk til noget er Tina nu gået i fødsel… og der er kommet en killing :open_mouth:

Jeg vender tilbage…

ej… Hun ventede virklig bare på hendes mor kom hjem så hun kunne gå i gang [bigloony]
Tillykke med den første… Glæder mig til at høre hvor mange der kommer, farver, køn, osv… og da også gerne billeder af skønhederne. -lazykitty

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

jeg fik da bare lige kuldegysning over HELE kroppen. Tænk hun har sgu vente på du kom hjem MB…Stensikkert

Lille mis nåååååååååååååå, tillykke med den første.

-HUG -HUG -HUG

Tillykke med baby nr. 1…

NEJ !!! der var ikke kun komme en… men 3 :open_mouth:

wauwww, det ka man ski da kalde timing der vil noget, nej hvor er jeg spændt lige nu.

weeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii skovtrolde bittesmå skovtrolde didadum traladidej

Nej hvor dejligt [bigloony] Hun har bare ventet på¨at du kom hjem til hende…

Tillykke med de små trolde

IIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH hvor spændende. Dygtig Tina at vente på mor.

Hjerteligt velkommen hjem kæreste MB og tillykke med de første tre.

Preeeeeeeeeees Tina…

WOW… gemte hun dem for dig…?? -what

tillykke med de tre mislinger -forelsket

aj jeg sidder næsten her og er ved at udvikle mig til et tudefjæs af glæde

Det er simpelthen en ægte solstråle historie… er bare så glad for at du MB nåede hjem til hende…

Sidder på et aktivitets center med tårer i øjene af glæde -ked Haha folk glor underligt på mig…

Også mig, er helt rørt -ked -ked -ked -wow -ROCK -hop -hop -bear -bear

Ja så er der 5 [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Køn vægt og alt det der, det kan jeg ikke fortælle jer… for hun har valgt at føde i en hule i klatretræet -what -what -what
Så jeg ved heller ikke hvem der er født i hvilken rækkefølge -hæhæ

Jeg smutter igen… [smilie=hate-tunz.gif]

HI HI HI tossede katmen 5 skovtrolde det er da helt vildt, iiiiiiihhh hvor vil jeg gerne se skønhederne suk

-uha -uh Hold da op, det må jeg nok sige.

5 stk. Hvor var det godt, at du kom hjem - Der kan du bare se, hun ventede på dig [bigloony]

Åhhh hvor godt

-balloons Tillykke -balloons
til en stolt mor og “mormor”

Ej, hvor vildt, og hvor dejligt for dig -kattedans -kattedans -kattedans

Det må da siges, at være en kærkommen velkomst -bananer

Tillykke med de første -hop

Stort tillykke med alle de små. Hvor er det altså vildt, at du næsten lige er kommet indad døren og så føder hun og så i det tempo. Det må godtnok være svært for dig at følge med til det hele -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty

uhhhhh sidder her og hopper vildt af glæde og alt muligt, kommer der mon flere end 5 uhhhhh

Stor tillykke med alle 5. Hvor var det dog godt at du lige nåede hjem inden at hun fødte -tillykke -bear