Endnu en gang mange tak for jeres input, jeg sætter stor pris på det, og jeg både læser og overvejer som en gal 
Billy er lige kommet ind med dagens bytte - resterne af en fransk hotdog i papiret. Hvilket egentlig så udmærket illustrerer problemet ved at sætte ham på diæt i mange uger, når jagten er kombineret med en meget stærk udetrang, en imponerende røst og tendens til at stresse op… suk!
I dyrlægelinket fandt jeg et dejligt forslag: orm! Han har gået ude i et år nu, uden at jeg har set orm på ham, og han har altså ikke fået en ormekur endnu. Han jager trods alt også andet end skraldespande, så der starter vi!
Hvad der derefter skal ske, ved jeg ikke. Jeg er begyndt at hælde imod at bruge noget råfodring, som lyder til at kunne løse faktisk alle kræets problemer, men det bliver jeg altså lige nødt til at sætte mig lidt mere ind i. Så nu bestiller jeg lige et par bøger og sådan 
Jeg ville rigtigt gerne give ham noget tid på diætfoder for at få afklaret, om det er foderet, men jeg er ikke sikker på, at jeg tør at lukke ham inde - jeg er bange for at han kan finde på at stresse så meget op, at han begynder at tisse rundt omkring. Og jeg magter simpelt hen ikke mere kattetis i mit hjem lige nu, slet ikke efter flere gode måneder, som gerne skulle danne basis for nogle gode vaner, som skal holde i maaaaange år -høhø
Det er ikke fordi, at jeg vil gå på kompromis med kattens sundhed, der er bare lige en tre-fire problematikker, der skal jongleres rundt med omkring ham her, og det nytter ikke at få helt styr på det ene, hvis de andre så går helt i kage…
Jeg starter med ormene og de andre fysiske ting, der er foreslået, og så læser jeg…
mvh. tina