Ting jeg hader

Jeg hader når jeg har inviteret gæster og de så kommer 1/2 til en hel time for sent

jeg hader at komme for sent når jeg selv er inviteret

Jeg hader at bussen/toget er forsinket

Jeg kan ikke forstå folk som ikke kan give besked i god tid

jeg har svært ved at omgås mennesker som er uorganiserede…og alligevel er jeg utrolig flexible

Hvad med jer`?

Jeg har med tiden lært at leve med rigtig mange ting - så jeg har ikke som sådan ting jeg hader ved folk jeg kender - men…

Uærlighed og løgne kan jeg simpelthen ikke tåle ! Er folk falske og foregiver - så mærker jeg det tydeligt, og får svært ved at omgåes dem :slight_smile:

… og ellers hader jeg når mennesker kriges, snæversynethed og fordømmelse :slight_smile:

Jeg har lært meget ind til vidre i mit liv, jeg har mødt meget modstand…

Jeg har det ikke godt med uærlighed og svigt og dem som lader som om.
Jeg kan slet ikke med nogen der svigter elller er uærlige over for dem jeg holder af…
er jeg sammen med sådanne personer, ved jeg ikke hvad ben jeg skal stå på…

ang at hade det med at nogen/noget er forsinket, kommer an på min sindstilstand, smiler…

Jeg hader når jeg selv bliver forsinket…

en ting jeg virkelig hader er når min telefon enten ringer meget sendt eller meget tidligt, et sted mellen kl 23 og kl 07:30 og de bare vil sludder… jeg tror nemlig altid at det er fordi der er sket noget…

Jeg hader også folk der er forsinket uden at give besked om de egentlig er forsinkede…

Derudover hader jeg folk der lader som om de er ved ens side, selvom de egentlig ikke er det… Hader rigtig mange ting, men jeg ender med at blive helt sur her til morgen hvis jeg skal til at nævne nogle af tingene [smilie=hate-adolf.gif]

Jamen det her hopper jeg også lige med på -thumbs

Enig -thumbs Hvor kan jeg bare blive enig med dig. - og så glæde mig over, at jeg ikke længere har den type mennesker i min omgangskreds.

Jeg hader når folk stikker mig motiver i skoene, som jeg ikke har

jeg hader når folk tror, at venlighed er lig med dumhed og udnytter en

Jeg hader had

Jeg hader kun et menneske : Min matematiklærer på gym [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Jeg afskyer mennesker som ikke overholder aftaler

Jeg afskyer folk som lyver

Jeg afskyer ***** som mishandler dyr

Had er dog en voldsom, energikrævende og destruktiv følelse for så lidt…
Had er et resultat af uvidenhed og snæversyn. Had er skyld i vold, mord og fanatisme.

Jeg bliver vred når jeg hører om misrøgtede dyr, møder løgne og bedrag, men jeg hader ikke personen bag. Had og kærlighed er følelser der skal gives med omtanke og bruges til specielle lejligheder.

Marina

Ihh en neeeegativ tråd :S Hehe men det jeg hader mest er at blive dømt på at bare fordi jeg er ung katteejer så ved jeg ikke en ski* om katte og hvordan de skal plejes og bare fordi jeg er ung så kan jeg umuligt vide hvordan man driver forretning og umuligt vide hvordan man gør sit arb bedst muligt [smilie=hate-adolf.gif]

Hader sådan set ikke så meget, kun dyremishandlere [smilie=hate-boid.gif]
Men derfor er der da nok ting der kan gøre mig pi… irriteret :stuck_out_tongue:

Livet er for kort til had…

Had er et stærkt ord/følelse og selvom jeg egentlig anvender ordet tit, så mener jeg helt ærligt ikke, jeg hader den/det når det kommer til stykket, det havde været mere rigtigt, at sige/skrive at jeg ikke bryder mig om, at det gør mig utilpas eller at det irretere mig.

Når det er sagt, så har jeg kun mødt et menneske som jeg oprigtig hader, men jeg har lært at leve med hendes tilstædeværelse i min familie men hun har været for bevidst ondskabsfuld over for mig og nogle af mine nærmeste til, at jeg nogensinde kan tilgive hende -brækkesig

Derudover hader jeg ikke nogen eller noget men der er personer og ting der kan gøre mig helt og allerleds rasende og utilregnlig…mishandling og misrøgt overfor alle former for liv, uærlighed, sladder og skadefryd over andres ulykke [smilie=hate-boid.gif]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:3laiqh6b]

Enig -thumbs