Tip og Eddie vil med!

Til pølseparty i aften.

Jeg har sagt til dem, at det må de ikke, for der bor andre katte i huset, men de siger, at de er SÅ små, at ingen ser dem:-)

De snakker og snakker de to - hele morgenen har de fortalt mig, at jeg ikke kan undvære dem i aften. Nanoq har taget ørepropper i - to totter af Maggies pels! - og snorkbobler. Tara ser bare fornærmet ud, men det behøver ikke betyde, at hun er det - hun ser tit sådan ud. Hun synes det er fint, jeg smutter, for hun har brug for fred til at planlægge at hun overtager verdensherredømmet i dag!

De katte altså - hvad skulle vi gøre uden dem?
Alle de gratis grin de giver os. Og ikke to af dem er ens!

OG DE TO TEENAGERE KOMMER ALTSÅ IKKE I AFTEN! Jeg husker at tjekke tasken før jeg kører! Og bilen!
Nu har jeg to gange været hos Elin, hvor jeg måtte have Elin ud og tage Hans Otto og Leopold ud af min bil inden jeg kørte :tihi:

Katte spreder bare glæde og de er den bedste medicin på et langt liv:)

Vi ses i aften:-)

knus

Ja katte er balsam for sjælen, og aldrig vil jeg undvære dem.
Mine hygger alle, de sover og virker lige nu til at være ligeglad med at jeg skal i byen :græde:

Kan du ikke tage Kista med Pia - jeg savner hende lidt:-)

Sikke en fest hva? Hvis alle kom med deres voksne - fertile og kastrater i tasken! Så fik vi vist lidt at se til:-)

hihi

[quote=lenschow;195220]Kan du ikke tage Kista med Pia - jeg savner hende lidt:-)

Sikke en fest hva? Hvis alle kom med deres voksne - fertile og kastrater i tasken! Så fik vi vist lidt at se til:-)

hihi[/quote]

Helle du må komme her og besøge Kista,
du ved jo hun hader transportkasser og bil.

Elvis og Emil er jeg næsten sikker på vil tage godt imod, men Thea puha det ville være synd, hun er lige blomstret så fint op, efter Dixies død.

Men det kunne da være skønt også at hilse på jer andres katte, så må vi jo bare lave en nærmere aftale om et besøg hos jer i aften. :thumbup:

Helle tag du roligt afsted og sig så til Tip og Eddie at de kan skrive til mig hvis de får problemer derhjemme mens du er væk :slight_smile:

åhhhh lad da bare de små stakkels mislinger komme med, jeg tror der er nok af nusse hænder så de kommer nok ikke til at mgl nus:p

vi ses i aften

Så ved hvorfor din pc er brændt sammen når du kommer hjem-høhø-høhø
Tænk på alle de mjauuuu de lømler kan udveksle:tihi::tihi::tihi:
Her i huset har Leopold sagt, han sandelig ikke gider pølseparty, han spiser ikke pølser. Derimod har både Otto Lilli og Pips pakket så de kommer med, tror de-høhø Betterøv har travlt med at spørge de andre om hvad en pølse er for noget, om den skal fanges først eller om man kan lege med den:tihi:
Knus Elin