Tip-tip-tip-olde driller

Sweet´s tip-tip-tip-oldemor Coogans Natalie Cook entrede kravlegården i dag og overtog hendes lille seng, det passede bestemt ikke damen, så hun stak hende lige en højre :tihi:

Lige nu sover Nalle og Sweet sidder med bogstavelig talt nedadvendte mundvige :frowning: :tihi::tihi:

Hov hov den unge dame trænger vist til lidt opdragelse :rock: Man slår da ikke på gamle damer og slet ikke sin tiptiptip-olde :nix:

Hvad om du sendte Sweet på opdragelse i Greve:?

Skønt billede :smelter:

Nøj hvor kært

:lol:

Heheheh Tip tip tip olde? Wow… Hvor gammel er Olde? Det er … hvad? 6-7 generationer ude? :uha: Wow :d

Stakkels skønne lille Sweet :smelter:

Nalle bliver hele 8 år til december, og er hele husets matriark som Dorte så rigtigt skriver, alle “børn” er hendes og hun bestemmer! Bare lige ikke over Sweet :høhø:

:smiley: Fedt. Og hun ER virkelig tip tip tip olde til lille Sweet? Hvor er det cool :smiley:

Ungdommen nu til dags:S
Sikke en fræk tøs og sikke et skønt billede af tip-tip-tip-olde og tip-tip-tip-oldebarnet:tihi::hjerte::tihi:

Skønt billede af skønne misser - ung som “gammel”:smelter:

Respekt for alderdommen! :smiley:

Også selv om den gamle dame kun er 8 år, hvilket her i huset vel nærmest svarer til “de unge på fyrre”… :klapper:

:lol:

Nårh, stakkels lille Sweet, der har mistet sin hyggeseng :klapper::klapper:

[QUOTE=FinnFrode;901707]Respekt for alderdommen! :smiley:

Også selv om den gamle dame kun er 8 år, hvilket her i huset vel nærmest svarer til “de unge på fyrre”… :klapper:[/QUOTE]

Det skal du som ikke sige Finn Frode… jeg hørte i går at en "ældre mand på 63 "… Ærligt!! Da blev jeg skisme alligevel fornærmet :wink:

Hun er godt nok skøn :hjerte: OG modig :tihi:

Hvor er de bare søde!
Sweet ser nærmest ud som om hun tænker: “Nej, men… altså… det er jo min seng. Ej, hvor er du tarvelig. Vil du ikke nok gå væk?”
Nalle: “Smut!”

:tihi: :tihi: :tihi:

Det er jo bare “jeg vil selv bestemme” genet der er slået igennem hos tip tip tip oldebarnet :p:høhø:

Skønt billede af Nalle og Sweet, og jeg griner altså over hvor “sur” Sweet ser ud …er da også synd at man ikke bare må kravle op og putte i sin egen seng :tihi:

Hvis bare Sweet var lige så stor som hun ser “sur ud”… så kunne det godt være at oldemor ville flytte på sig… men i og med det kun er en lille fnug som står og ser lidt fornærmet ud… så er der ingen farer fnis fnis fnis :slight_smile:

Altså Lene, nu er Nalle jo en dame med en vis baggrund :wink: og den dag hun bøjer sig for et blik og ikke sender et der siger mere tilbage, så findes julemanden virkelig og der er to lønningsdage i måneden :høhø: Hun er MATRIARK om nogen :slight_smile:

Ja ja - godt ord igen… meeeeen kunne nu godt tænke mig at opleve de dage du nævner… især den sidste :slight_smile: