Tisse koldt!

Ih, hvor er det bare møg hamrende koldt.

Kæresten siger hele tiden “skal vi tænde fyret?” Neeeeeej… Jeg er ski for nærig til at tænde det allerede nu… Det skal trods alt køre i et halvt års tid alt efter hvor syg en vinter vi får.

Her hos os har det i dag været så dejligt vejr, så terrassedøren har stået åben hele eftermiddagen. Men jeg synes til gengæld, at det bliver tidligere mørkt om aftenen end jeg husker, det plejer at gøre på denne årstid.

Koldt…Natacha hvad babler du om…det er jo skide varmt -høhø

-sorry glemte lige at vi ikke er i samme land. -høhø Jeg vil altså godt bytte lidt varme for lidt kulde for modsat dig bruger vi penge på at have ACen gående -høhø

Birthe. Det lyder da til, at vi skulle smutte en tur ned til dig i næste uge, når vi har ferie. Åh, hvor vi trænger til sommer… inden den er helt forbi.

er jeg den eneste der synes at næste kattegale træf skal foregå hos Birthe så vi kan få lidt sommer :slight_smile:

May-Britt, jeg ville virkelig ønske at jeg kunne sige at i er mere end velkommen, men på torsdag starter kemoen igen i tre dage og så er min mand ikke i gæstehumør de næste mange dage. Næste uge starter strålerne også, så vi er simpelthen booked up lige nu -sorry

En anden gang når vi er helt over dette vil jeg hjertens gerne byde jer velkommen
-love

May-Britt, jeg ville virkelig ønske at jeg kunne sige at i er mere end velkommen, men på torsdag starter kemoen igen i tre dage og så er min mand ikke i gæstehumør de næste mange dage. Næste uge starter strålerne også, så vi er simpelthen booked up lige nu -sorry

En anden gang når vi er helt over dette vil jeg hjertens gerne byde jer velkommen
-love[/quote]

det er så i orden Birthe :slight_smile: men kun fordi du er dig :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue:

men så tager vi dig altså på ordet og kommer såsnart tiden er inde :smiley:

Jamen jeg giver besked -thumbs

-love[/quote]

Hvor kan jeg dog nemt forstå, at det ikke lige er gæster, der står højst på ønskesedlen hos jer i denne tid. Og jeg må også indrømme, at jeg er MEGET glad for at være hjemme og har svært ved at undvære kattene mere end et par dage. Men til næste år kan det måske blive aktuelt.

Jeg beder til og krydser fingre for Finn kommer så skånsomt igennem behandlingen som overhovedet muligt og så sender jeg nogle kærlige kram til jer begge -kramer -kramer

-love[/quote]

Hvor kan jeg dog nemt forstå, at det ikke lige er gæster, der står højst på ønskesedlen hos jer i denne tid. Og jeg må også indrømme, at jeg er MEGET glad for at være hjemme og har svært ved at undvære kattene mere end et par dage. Men til næste år kan det måske blive aktuelt.

Jeg beder til og krydser fingre for Finn kommer så skånsomt igennem behandlingen som overhovedet muligt og så sender jeg nogle kærlige kram til jer begge -kramer -kramer[/quote:bal8de3j]

Tusinde tak May-Britt du får lige et tilbage fordi du altid er så sød -kramer

Vi sveder også, her er jo sommer og sol og kølig luft - men jeg er jo heller ikke i Danmark, min mor siger det regner og det er fugtigt, puha glæder mig ikke til det danske efterårsvejr

Jeg nyder det franske!

Jeg er da slet ikke misundelig på jer udenbyser, overhooooovedet ikke [smilie=hate-boid.gif]

Der er masser af varme herhjemme. Næsten for meget varme med misserne hængene på nakken og i skødet :stuck_out_tongue:

Det kan jeg godt forstå Denise, det er simpelthen for varmt -mai

På lørdag bliver her 30grader - uha altså… :open_mouth: Det bliver da underligt at komme hjem til noget regnvejr og mørke skyer - nu har jeg næstne vænnet mig til det gode vejr -muhaha

Det skulle blive optil 25 grader i Danmark i weekenden, så lad os håbe at det bliver en blid overgang for dig at komme hjem Elisabeth.