To billeder, der minder om hinanden

Kender I det, at et billede om minder et andet?

Jeg kom til at tænke på fotoet af Rooney, hvor Milton giver ham rødt kort for brok. Det er fantastisk flot i sin komposition:

Og det minder om andre billeder. Bl.a. Dommedag af Michelangelo:

vh

Andreas

Haha du har lidt ret :wink:

En ung Rooney, da han stadig havde hår på hovedet… :wink: Det var nok også hans dummeste 2. gule kort.

Hvem filan er Rooney?

En eller anden engelsk foboldspiller, hvis jeg ikke er helt gal på den & jeg ved det kun, fordi jeg har en sportsgal familie :S :smiley:

Fodboldspilleren i den røde trøje på billedet :wink: meget kendt engelsk ballademager…

Ahh, ballademager ville jeg nu ikke kalde ham :wink:

Wayne Rooney er en engelsk landsholdsspiller og angriber for verdens bedste hold: Manchester United :wink:

[QUOTE=Annika;1009055]Ahh, ballademager ville jeg nu ikke kalde ham :wink:

Wayne Rooney er en engelsk landsholdsspiller og angriber for verdens bedste hold: Manchester United ;)[/QUOTE]

Og er en ballademager, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt…
Det kan nemlig iKKE være pgr hans fodboldspil at jeg kender ham :wink: Det spil interesserer mig mindre end lidt…
Så, hvis jeg skal bemærke en fodboldspiller og endda gå så langt, som til at huske vedkommendes navn, så skal der noget ekstra til end at manden bare er engelsk landsholdsspiller :wink:

[SIZE=3]Jeg prøver at se det fra dommerens side: Hvordan dømmer man med Rooney på banen? Hvis man er streng, risikerer man at spolere kampen. Hvis man er eftergivende, risikerer man kaos.

Det røde kort (dvs. gult kort nr. 2) kom efter denne episode. Rooney kvitterer for gult kort nr. 1 ved at klappe ironisk. Selv Ferguson ([SIZE=1] Sir Alexander Chapman Ferguson, CBE, manager for Manchester United, dvs. Rooneys chef ) udtalte efter kampen, at det andet gule kort ikke kunne diskuteres.

Dvs. Milton havde ikke noget valg. Han var nødt til at følge reglerne.
[/SIZE]
vh

Andreas
[/SIZE]

To billeder der minder om hinanden:

:høhø::høhø:

Jeg vil også ha’ en sove-kramme-ræv!:hjerte:

[QUOTE=Andreas;1009117][SIZE=3]Jeg prøver at se det fra dommerens side: Hvordan dømmer man med Rooney på banen? Hvis man er streng, risikerer man at spolere kampen. Hvis man er eftergivende, risikerer man kaos.

Det røde kort (dvs. gult kort nr. 2) kom efter denne episode. Rooney kvitterer for gult kort nr. 1 ved at klappe ironisk. Selv Ferguson ([SIZE=1] Sir Alexander Chapman Ferguson, CBE, manager for Manchester United, dvs. Rooneys chef ) udtalte efter kampen, at det andet gule kort ikke kunne diskuteres.

Dvs. Milton havde ikke noget valg. Han var nødt til at følge reglerne.
[/SIZE]
vh

Andreas
[/SIZE]

[/QUOTE]

Helt klart, at Milton ikke kunne handle anderledes. Mente, at det var dumt gjort af Rooney :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1009284]To billeder der minder om hinanden:
[…]
:høhø::høhø:[/QUOTE]

Jeg må indrømme, jeg også studsede lidt, da jeg så det øverste… :klapper:

Animalia har for øvrigt mange andre gode billeder - det er godt nok Facebook, men på en tilgængelig side. :ok: