Vores super smukke poly mis på nu 3 år er ved at føde sit 3 kuld…
Indtil videre er der kommet 1 tortie tabby med sølv hunmis og en sort smoke han mis med poly poter…
Her er et billede af den stolte misse mor…og vil I tro om hun vil bruge den fine fødekasse som hun har skrabt i over flere dage…næ nej…hun vil kun føde på mit nye tæppe…har damen stil eller hvad
Lige nu slapper hun af…men jeg tror der er en mere…vente vente…I mellem tiden får i et billede af ham som bliver her…samt et billede af mor og Big Red fighter…
Hmmmm…ikke flere killinger…mærkligt når damen som har taget 1.5 kg. på…og hun var en stor dame i forvejen 5.8 kg.
Hun ser stadig meget stor ud…men virker blød i maven…så det var nok det…men jeg skal ærligt indrømme at jeg troede at der var omkring 5 stk. for hun var så stor som en ballon og kunne knabt vaske sig bag i…
Alle killinger er smukke, sunde og raske…vægt 132 +133 + 138…hun blev parret over 2.5 dag…de er også mindre end dem hun plejer at ligge…de tidligere killinger lå på 140-158 gr. og denne gang gik hun to dage over termin ???
Jeg skal vist ud og have en snak med Hansi…(fifty Star)…han må gøre sit arbejde bedre næste gang…hi hi…
Og så selvfølgelig et par billeder af søster og brormand
De er bare så nuser puser kære…min mand syntes små killinger er grimme…men jeg syntes de er bedårende :-))
De øverste er pigen og de nederste poly drengen…