To har set dagens lys

Vores super smukke poly mis på nu 3 år er ved at føde sit 3 kuld…

Indtil videre er der kommet 1 tortie tabby med sølv hunmis og en sort smoke han mis med poly poter…

Her er et billede af den stolte misse mor…og vil I tro om hun vil bruge den fine fødekasse som hun har skrabt i over flere dage…næ nej…hun vil kun føde på mit nye tæppe…har damen stil eller hvad :slight_smile:

anna

Ihhh hvor spændende. Tillykke med de første to :flag::flag:

KÆMPE Tillykke :rock::thumbup::wehuu::wehu::flag:

Kommer der fler´??

hun puster og puster…

anna

så kom der en mere…det var en lang og sej kamp…min mave gør helt ondt…men det er jo ingen ting imod hvordan hun har det :frowning:
Det er en rød stor poly han…

anna

Uh - lyder lækkert. ( bortset fra at han var svær at få ud - stakkels missemor )

Meeeeen Anna - nu husker du den uskrevne regel : Alle poly killinger skal bo hos mig ! Ik?

Hvem er far ?

ha ha…du kan jo be pænt…så kan du måske få den ene :slight_smile:
Men den rød bliver her…

anna

Tillykke med de tre nye. Hvor er missemor skøn.
Held og lykke med fødslen :slight_smile:

Til Lykke med de dejlige bebser:wehuu: :wehuu: :wehuu:
venter spændt på, om der klommer flere

Lige nu slapper hun af…men jeg tror der er en mere…vente vente…I mellem tiden får i et billede af ham som bliver her…samt et billede af mor og Big Red fighter…

Wauw hvor er han flot… :wehuu::wehuu:

Du kan bare sende ham nord-på, så skal jeg nok nusse pelsen af ham.:savle:

Uh - så lille og sådan en profil :thumbup:

Men ok - rød beholder du, resten henter jeg - be pænt om :tihi:

Og tillykke med dem.
Spændende om der kommer fler´?!

:wehuu::wehuu: Ååååååååh nej hvor er de søde…stort til lykke med de første…følger spændt med her :wehuu:

Hmmmm…ikke flere killinger…mærkligt når damen som har taget 1.5 kg. på…og hun var en stor dame i forvejen 5.8 kg.
Hun ser stadig meget stor ud…men virker blød i maven…så det var nok det…men jeg skal ærligt indrømme at jeg troede at der var omkring 5 stk. for hun var så stor som en ballon og kunne knabt vaske sig bag i…
Alle killinger er smukke, sunde og raske…vægt 132 +133 + 138…hun blev parret over 2.5 dag…de er også mindre end dem hun plejer at ligge…de tidligere killinger lå på 140-158 gr. og denne gang gik hun to dage over termin ???

Jeg skal vist ud og have en snak med Hansi…(fifty Star)…han må gøre sit arbejde bedre næste gang…hi hi…

Knus her fra…anna

Tillykke med mislingerne…håber de vil vokse sig smukke og slemme :tihi:

3 er da fint.
Tillykke med dem.
Og husk billeder, når de har fået øjne - vil se hvad de bliver til :høhø:

Og så selvfølgelig et par billeder af søster og brormand :slight_smile:

De er bare så nuser puser kære…min mand syntes små killinger er grimme…men jeg syntes de er bedårende :-))
De øverste er pigen og de nederste poly drengen…

EEejjj Anna hvor er de bare lækre og fine . . . . og en super vægt . . :wehuu:

åhhhh SUK . . . jeg skal jo ikke ha’ flere katte :brist:

:hjerte::hjerte: Aldeles pragtfulde billeder …kom endelig med flere :wehuu:

Tillykke med dem.
De ser rigtig fine ud:wehuu: