To Prinsesser!

Har lige taget lidt nye billeder til hjemmesiden og synes jeg vil dele med jer andre :slight_smile:

Min lille Lilla Prinsesse - Eloa :wehuu:

Så smuk IMO :inlove:

Søster El Auria - som stadig søger nye slaver -engel

Er de ikke fine? :wehuu:

/Mette

Ihh, hvor er de smukke-love
Jeg har ellers sværget til langhår / semilanghårs katte i lang tid, men de muskuløse ben de to har:savle:

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er ikke så god til korthårs racer - er det orientalere:ups:

Altså, de er godt nok flotte:wehuu:

Jeg må sige, at jeg er benovet . . . . . .hun er da bare smuk, og sikke en flot profil hun har - smuk smuk -love

Jo det er de… :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke da et par øjenguffer…

:pote::pote:

hvor er de bare fine dine dejlige orientaler pige

Hvor er de smukke og ser rigtig dejlige ud :hjerte:

Hvor er de smukke begge to
Hilsen Lisbeth

Meget flotte og aristokratiske :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Der har vi jo Eddie’s to smukke søstre. :wehuu:
Mon ikke Elin besvimer når hun ser tråden :tihi:

De er meget smukke … :wehuu:

Åhhh hvor er de elegante og smukke :wehuu::wehuu: Det ser ud som om at der er forskel på øre-stillingen… eller er det en tilfældighed, at Eloa’s øre sidder lavt i forhold til søster El Auria? :?

Hvor er det dog godt at det her indlæg er blankt for mig -snydt

fy da føj de er skønne… begge 2 :altforvarmt:

En eller anden dag MÅ der bare flytte sådan en Chokolade sag ind hos mig:wehuu:

[quote=kamikaze;182939]Der har vi jo Eddie’s to smukke søstre. :wehuu:
Mon ikke Elin besvimer når hun ser tråden :tihi:[/quote]

Det vil jeg da ikke håbe -what … synes hun døjer nok med skroget, så vi skal da ikke ud i nogle falde-ulykker oveni … :blegne:

Men de er godt nok fiiiiine de to tøser :wehuu: … måske man skulle nuppe lidt chokolade :savle:

Jo der er smukke :wehuu:

Elin!!! Hun er stadig til salg!!!

[quote=Mette Mejdahl;182719]

El Auria - som stadig søger nye slaver -engel

/Mette[/quote]

… jo de ser rigtig dejlige ud!! Som du har skrevet i overskriften, er disse to da helt bestemt et par yndige prinsesser! :wehuu:

Du godeste…hvor er de smukke…:wehuu:

Efterhånden…synes jeg, at alle katteracer er smukke.
Det kalder jeg udvikling ang. smag.

Tusind Tak for alle jeres søde ord om mine piger! :):slight_smile:

Der ér en anelse forskel på ørestillingen på dem, Eloa er gennerelt lidt bedre typet end søster, men det er småting :slight_smile:
Rent type-mæssigt er mine Orientalere “bag efter”, dels fordi jeg ikke vil lave ekstreme katte, dels fordi jeg arbejder med Cinnamon som er en ny farve og hvor der derfor ikke er så stor en genpulje at trække på - jeg arbejder meget i stamtavler og knap så meget i type :slight_smile:

[quote=~Prinsesse~;182723]Ihh, hvor er de smukke-love
Jeg har ellers sværget til langhår / semilanghårs katte i lang tid, men de muskuløse ben de to har:savle:[/quote]

Hehe, ja i min verden er dét der langhårshalløj heeeeelt forkert :wink: Men hver sin smag - der er såmend mange der synes OSH er grimme og magre :smiley:
Man kan jo så kun glæde sig over at der er noget for en hver smag :slight_smile:
Mine missepiger er endda “Killinger” endnu, så de skulle gerne blive mere udviklede i muskulaturen mv., en jeg er sørme ikke utilfreds med dem :wink:

Og ja, det er ganske rigtigt Orientalsk Korthår :slight_smile:

Mange tak :slight_smile: Jeg er også meget glad for udfaldet af den parring. Begge forældre er meget moderate i typerne, så Eloa og hendes søskende er faldet meget heldigt ud :slight_smile:

[quote=kamikaze;182939]
Mon ikke Elin besvimer når hun ser tråden :tihi:[/quote]

[quote=Misurama;183031]

En eller anden dag MÅ der bare flytte sådan en Chokolade sag ind hos mig:wehuu:[/quote]

[quote=PiaH;183188]
Elin!!! Hun er stadig til salg!!![/quote]

Hehe, ja El Auria søger stadigt nyt hjem - om jeg forstår der ikke for længst er nogen der har bortført hende!

Hun har det SKØNNESTE temperament - men det er jo ikke nemt at se på et billede og interessen for hende har godt nok været lav -surrender

[quote=Mona Jensen;183270]Du godeste…hvor er de smukke…:wehuu:

Efterhånden…synes jeg, at alle katteracer er smukke.
Det kalder jeg udvikling ang. smag.[/quote]

Tak :slight_smile:
Ja det er sjovt som ens grænser konstant rykker sig - jeg selv har også tydeligt fået rykket mine grænser for hvad jeg synes om og ikke synes om :slight_smile:

/Mette

De er smukke begge to - men skulle jeg vælge, så blev det Auria.

Hun er da godtnok en lækkerbisken, den tøs.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Der tager du altså fejl Mette - interessen for hende har været enorm - her i Midt/Nordjylland er emnet vendt så mange gange, at det må tælle som interesse:-)

Jeg håber Elin ser denne tråd:-)

Hun er jo vild med Eddie! Og her er han i hun-kopi!

:slight_smile: