To slags misser

Først Xena eller Betterøv. Hun har fundet et dejligt sted hos Mogens at hyggesutte. Hun elsker det gule tæppe, men om hendes måde at ligge på er magelig, det tror jeg nu ikke:)

De andre misser er et par øreringe jeg har fået af min mor. Hun havde været på kunst udstilling og fået øje på dem. Min mor mente bestemt de lige passede mig.

Knus Elin

Ha ha en lille suttegris. Sådan havde jeg også engang, det var bare så hyggeligt :wehuu::wehuu::wehuu:

Herlige øreringe :slight_smile:

Selvfølgelig er det behageligt, hun har jo selv valgt at ligge på den måde -høhø

Dejlig misser forøvrig :wehuu:

Ørenringene er også rigtig søde, du har en mor med god smag :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Åååårh, en mis med sutteklud… det er næsten ikke til at holde ud at se på…:hjerte::hjerte::hjerte:

Og sikke nogen søde øreringe - du er da bare heldig at have en sød mor, der tænker på dig bare fordi hun ser noget med katte.

:tihi:

Aji hvor er hun sød… skønne billeder

Hun elsker det tæppe:-)

Og når Mogens kalder så kommer hun springende og går med ham ud - der er vist ingen tvivl om hvis kat det er:-)

Hun er bare så sød:-)

Og øreringene er skideflotte! Jeg er ikke spor jaloux:-)

Hvor er hun dejlig :wehuu: den lille bager, hun både ælter og sørger for dejen er fugtig når den kommer i ovnen :tihi:

Herlige øreringe.

Hun er bare så sød:-)

Og øreringene er skideflotte! Jeg er ikke spor jaloux:-)

En kat kan trænes men aldrig trynes

Ja hun er dejlig, selvom hun lige nu leger med en levende mus nede ved mine fødder.
Du behøver ikke være jaloux, du kan da bare køre til Bjerregrav og købe nogen:tihi: lige her: http://www.evajessen.dk/cv.asp

Knus Elin