To små killinger 🐾

Skal vi ikke snart se billeder af killingerne igen? :venter:

4 Synes om

De er blevet storebror- og søster :venter::grrr::hmpf: Den skide sigøjner af en far har haft held til at score en sidste gang, da vores bimseline, der ellers pænt og ordentligt gik i løbegård sammen med sin bimse-date, kom til at kede sig og brød ud af løbegården og i det mindste ind i haven. Hvor han åbenbart lige stillede sine gener til rådighed en sidste gang inden vi flytter :rolleyes:
VH
Susanne

2 Synes om

:hugs:

Joe, jeg har en masse billeder — men har fået ny mobil, og kan ikke liiige hitte ud af det :wink:

Hov!!!

Så kunne jeg alligevel. :hugs:

15 Synes om

Så skal du få billeder, Trine :kissing_heart:

Jubiii! Jeg er klar!

1 Synes om

:joy::joy::joy::joy:

Du må altså opdrage dine hunkatte til KUN at date dem, du vælger

1 Synes om

Husbimsekillingebilleder, please :mis:

1 Synes om

De skal nok komme, når de bliver lidt ældre. Der er en sort makrel tabby hun, en super klassisk tabby hun og en værre røver af en blå/hvid han - måske er han stribet, men jeg er lidt i tvivl om det er ghost markings endnu. Deres mor synes de er fine… og jeg synes at de er… må ja, det er jo lige meget hvad jeg synes i denne sammenhæng, nu er de her jo! :slight_smile:
VH
Susanne

8 Synes om

:slem: @Dorthe_R

3 Synes om

Antyder du at jeg har en svaghed for blå/hvide hanner :huh:

4 Synes om

På ingen måde … de behøver ikke absolut være hankatte :yum:
Du havde jo et godt øje til Maddie, mens hun stadig boede hos Susanne …

5 Synes om

:heart_eyes:

Jeg har set et billede af den lille blå dreng :scream:

Han ligner det perfekte mix af LucaLuca og Maddie :scream:

Samme farve som Maddie og med LucaLuca’s lyserøde næse og hvide blis — jeg håber (lidt) at han ikke udvikler sig til at ligne en sammensmeltning af mine, for så… bor her altså lige pludselig 3 pelse. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Så tror jeg egentlig bare du kan begynde at forberede dig på endnu en madskål, for han ligner fuldstændigt en krydsning mellem dem :slight_smile: Der kommer billeder når de bliver lidt større - lige nu synes mødregruppen at de primært skal sove og spise, og det har de selvfølgelig ret i :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Say no more!!!

:kissing_cat: :kissing_cat:

Mors dreng, LucaLuca

16 Synes om

Hvordan går det med Maddie efter hendes uheld?

1 Synes om

:hugs:

Det går SÅ godt — hun har ingen problemer med at holde på pøllerne, og hun har været fin og frisk siden hun blev smertefri.

Eneste forskel fra før og efter er, at hun har en lille “knop” lige ved rumpehullet — fordi dyrlægen ikke kunne gøre det anderledes, da hun skulle operere hende.

JEG har fået en varig skade:
Hver gang jeg ser en krog, får jeg det dårligt — for det var en RÆDSOM oplevelse.

Men Maddie har det heldigvis godt, hun er en sej lille pige — hun er fræk som en gadedreng :hugs:

Tak fordi du spurgte til hende :hibiscus:

10 Synes om

Hvor godt at høre at hun trives :heart_eyes:
Jeg kan virkelig godt forstå du er lidt hys omkring det, jeg blev helt dårlig da jeg læste det først :nauseated_face: men dejligt med en happy ending :heart:

4 Synes om

Hvor dejligt at hun ikke har fået nogle mén :heart: Jeg fik det rigtig skidt blot af at læse om det, så jeg kan godt forstå du er ramt :kram:

1 Synes om