To små killinger 🐾

:sunny:

Tak — jeg er SÅ taknemmelig hver eneste dag, fordi hun blev helt rask igen

Det var virkelig—VIRKELIG — en forfærdelig oplevelse — tænk jer at skulle fortælle Susanne og Claus det.
Var så bange for, at de ville hente dem igen, når jeg ikke kunne passe bedre på dem.

Tanken er ikke til at holde ud, jeg elsker de to ballademagere — og vi skal have maaaaaaaaange år sammen :hugs::hugs:

4 Synes om

:scream_cat: :scream_cat:

Det dersens bidesikre klatrenet du har sat på paddegården, det er en skøøøøøøn hængekøje med det bedste kattefjernsyn.

Maddie

12 Synes om

:alarm_clock:

Når man har været vågen siden kl 06, er det meget fornuftigt med en lille siesta

LucaLuca

12 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Maddie ønsker jer alle god Pinse

11 Synes om

Tak Maddie :slight_smile: Og i lige måde :heart:
Hvor skal vi bare nyde nogle fridage :grin:

2 Synes om

:cat2: :cat2:

Jaaaaaaa, fridage er gode

1 Synes om

Ja, intet er bedre :slight_smile:

1 Synes om

Nu må jeg vist lige smide et par billeder af de to dejligheder — de er vokset!! især Luca — han er stor og tung, Maddie er stadig en fin, lille kat — men det hun ikke har i størrelse, det har hun i munden :grin:
Hun finder sig IKKE i noget, og så bruger hun mund hvis noget ikke passer hende

Luca er meget blid i forhold til hende — og så ELSKER de bare hinanden — jeg er så glad for at se dem sammen. :heart_eyes:

25 Synes om

De er da også rigtig fine :smelter:

1 Synes om

Skønne billeder, Therese. Hvor har de det godt deromme i Københavnstrup :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er de bare kære! Især det billede hvor de ligger hoved mod hoved :heart:

1 Synes om

:blush:

Tak Pia, ja de er så fine og sjove og skønne og frække :grin:

Og det er ved at være længe siden, de har væltet en urtepotte :grin:

Nu mangler vi bare lige at blive enige om risten på badeværelset — de er begge to MEGET glade for at gemme deres legetøj nede i afløbet :grin:
Der er et lille hul, der hvor vandrøret går ned i risten — og det hul er SÅ godt at smide legetøj ned i :grin:
Så kan man ligge med forben og poter og fiske efter det :grin:
Og hvis det ikke virker, flytter man risten så man bedre kan komme til :grin:
Eller sidder og kalder på det

Det afløb har været stoppet 47 gange, siden de flyttede ind :rofl:

3 Synes om

:blush:

Tak Ingrid — jeg tror, at jeg er enig med dig — de har det godt her :grin:

:blush:

Tak Tine — ja, det billede af dem er jeg så glad for — for det viser præcis, hvordan de har det med hinanden :heart_eyes: