To som ikke er her mere

… Men som har betydet så uendeligt meget for mig.

Sif… Købt som 8 uger gammel hvalp på en bondegård langt ude på landet - omhyggeligt udvalgt af Jan, efter to års søgen for den helt rigtige hund.
De fik 14 år sammen på godt og ondt… 14 år med så mange glæder og kun en stor sorg.
Jans bedste ven! Hende der altid var der for ham - og hende, som jeg ikke kunne være jaloux på.

Lillebitte Gimle med den grusomme fortid i baggagen… Min lille glade dreng, som altid hang i buksebenene vildt knurrende… som ikke anede at han burde være sky og skræmt… eller hvor handikappet han egentlig var.
Han nåede at blive 1 år gammel, inden kærligheden sejrede og han fik fred i mine arme…

Vi mistede dem begge sidste år… Sif først og Gimle ca 1 måned efter hans 1 års dag…

Jeg er begge hunde inderligt taknemmelig…
Sif fordi hun viste mig, hvor meget det betyder at være et team, at kunne stole på hinanden og hvad loyalitet reelt betyder…
Gimle fordi han viste mig at en skødehund er en ægte hund… at man kan rejse sig og leve trods alle odds… og at man kan tilgive…

Det er bare rørende -love

Dejlige vuffere :slight_smile:

Meget rørende og hvor var de dog skønne -love

Meget rørende historie, og hvor så de skønne ud. -love -love

Hvor var det et par dejlige hunde. -wehuu-wehuu

Trist de ikke er her mere… -riprip

Tak Ann - jeg husker Gimle fra dekatten… Han var en fantastisk hund!

Ace harogså lært mig at man kan rejse sig trods hårde odds, og tilgive selv de værste ting.

Tak fordi du delte dem med os!

MVH

Jeg husker dem begge, men særligt Gimle gik lige ind, de var dejlige begge 2 -love