Toffifee

Så fik jeg taget lidt nye foto af bøllerne :slight_smile:
14 uger og 3 dage
Alle 3 er meget ens i vægten og selv om Toffifee er en pige så vejer hun det samme som sine to brødre…alle ca 2,2 kg.:slight_smile:

Jeg elsker de 3, bunduartige og noget så kærlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hun kær, og hvor sidder hun sødt med bagbenene ud til siden. :høhø:
Men…hun er kommet til at ta’ to forskellige strømper på her til morgen, kan jeg se - én kort og én lang… :wink:

Skønne billeder, hun er bare smuk! :hjerte:
Jeg tror det med strømperne er fordi hun er en banditmis, hun styrter rundt så den ene er gledet ned :tihi:

Åhhh lille ruder dame - du er da bare for dejlig :love2:

[QUOTE=Diana F;963641]Hvor er hun kær, og hvor sidder hun sødt med bagbenene ud til siden. :høhø:
Men…hun er kommet til at ta’ to forskellige strømper på her til morgen, kan jeg se - én kort og én lang… ;)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, og jeg siger ellers til hende hver morgen…husk nu at tage to ens strømper på i dag :tihi:

[QUOTE=HeroldDesign;963689]Skønne billeder, hun er bare smuk! :hjerte:
Jeg tror det med strømperne er fordi hun er en banditmis, hun styrter rundt så den ene er gledet ned :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det passer nemlig :tihi:

Tak :slight_smile:
Ja hun er så :love2:

Smukke smukke pige - hun er så kær :wehuu:

Tak :slight_smile:

Hun er helt igennem vidunderlig. Hvor det glæder mig hun er en beholder så kan jeg da cypernusse hende i fremtiden også

Tak :slight_smile:

Hun har lige smurt ærmet op - klar til at lave unoder :tihi: :wehuu: Såå fin mule hun har

Tak :slight_smile:
Ja, hun har så :tihi:

Hende kan jeg lide :hjerte: - hun er en dejlig robust pige, ligesom Bomben… :smiley:

Tak :slight_smile:
Ja, jeg er også glad for hende :hjerte:

Ihhh hvor er hun da bare dejlig, og ser noget robust ud :slight_smile:

Skøn prinsesse :slight_smile:

[QUOTE=Lotte;964080]Ihhh hvor er hun da bare dejlig, og ser noget robust ud :slight_smile:

Skøn prinsesse :)[/QUOTE]

Tak Lotte :slight_smile:
Ja, hun er en kraftig bygget dame :tihi:
Det er efter farmand Bandit :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;964084]Tak Lotte :slight_smile:
Ja, hun er en kraftig bygget dame :tihi:
Det er efter farmand Bandit :)[/QUOTE]

Heheh og det jo en gid ting i jeres missebanden at være robust, så de andre kan få tæsk :smiley:

Ja…så ka’ de bare komme an :cool:

Nemlig :smiley: