Britta Werner (fra Harmakehts) og jeg mødtes på Aalborg dyrehospital for at Demolissa og hendes brormand skulle sundhedstjekkes, vaccineres, chippes, have lavet pas mv. og med mig hjem skulle så Demolissa!
Hun var jævnfør dyrlægen helt iorden og en smuk og sund misling på 1600 gr.
Nu har hun været hos mig i 1 uge + et par dage, og gud hvor jeg nyder at få en totalt overskøn killing i mit hjem. Hun er så tillidsfuld og fyldt med selvtillid, at hun ganske enkelt har indtaget mit hjem med STORE pluser både i mine øjne og i Nonis øjne. Sammenføringen har været super og de to katte nyder nu hinandens selskab fuldt ud
Tak til Edith, Britta og Per for at i overlader skønne Demolissa i min varetægt. Jeg lover at jeg skal paase rigtig godt på hende og give hende et herligt katteliv!
Ja, det var faktisk med dyrlægens vidende, at hun blev vaccineret og skiftede hjem samtidig.
Jeg ser nu risikoen ved det, idet en vaccination kan påvirke katten, og når der så samtidg skiftes hjem, så er der dobbelt risiko. Det havde jeg egentlig ikke tænkt på før du nu spørg, men heldigvis er alt forløbet fint.
Ja, det var faktisk med dyrlægens vidende, at hun blev vaccineret og skiftede hjem samtidig.
Jeg ser nu risikoen ved det, idet en vaccination kan påvirke katten, og når der så samtidg skiftes hjem, så er der dobbelt risiko. Det havde jeg egentlig ikke tænkt på før du nu spørg, men heldigvis er alt forløbet fint.
Knus Gitte[/quote]
Det er nem’li’ rigtigt - men godt det ikke ser ud til at have betydning.
Havde for nogen tid siden køber på visit - skulle samme dag ha’ vaccineret killingerne der var 16 uger. Da de var kommet med offentlige transportmidler spurgte jeg om de ville med til dyrlæge og se deres killing få et sundhedscheck og en vaccine.
Det gjorde vi - og forklarede dyrlægen det var den nye ejer - men glemte at fortælle at killingen først ville blive leveret til sit nye hjem 10 dage senere. Dyrlægen startede hele smørren op - den fik jeg så stoppet at killingen ikke skulle i nyt hjem efter vi forlod klinikken:-)