Too much information!

Jeg sidder lige og læser om de forskellige kandidater til valget i morgen på DR’s hjemmeside.
Der er en stemmeseddel, hvor man kan klikke på hver enkelt kandidat, og så åbnes der et pop-up vindue med en fane, der viser vedkommendes mærkesager, der er så også en anden fane, der hedder Hvem er…, hvor man kan læse de lidt mere personlige ting såsom alder, civilstand, interesser osv.

Jeg hælder til at stemme på en kandidat fra enten Venstre eller Konservative, så jeg har kigget dem igennem, og den sidste kandidat er så Poul F. Hansen, en ældre herre på 59 år, der er gift og har 4 børn - og det kan man jo godt forstå, at han har, når han under interesser lister: Vegetarisk madlavning, havedyrkning, Mozart, læsning og sex :uha:

TOO MUCH INFORMATION! Hvad gavn har hans vælgere da af at vide det :gruble: Mon han også skriver det på sit CV?

:klapper::klapper::klapper:

-LOL:klapper:

Nej hvor kikset -brækkesig

Minder mig lidt om min lillebror, der i sine yngre dage skrev i en ansøgning om et job: Et godt arbejde er som god sex… Han forstod ikke hvorfor han ikke kom til samtale:)
Han må så nok have fundet en anden indgangsvinkel, for han har et godt job idag:tihi:
Knus Elin

hahaha - jeg tror han henvender sig til en målgruppe der hedder mænd 49-69 :slight_smile:

:klapper: :klapper: hvor kikset!

[quote=Leopolds mor;195299]Minder mig lidt om min lillebror, der i sine yngre dage skrev i en ansøgning om et job:
Et godt arbejde er som god sex…
Han forstod ikke hvorfor han ikke kom til samtale:)
Han må så nok have fundet en anden indgangsvinkel, for han har et godt job idag:tihi:
Knus Elin[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

-LOL-LOL-LOL

OMG jeg troede slet ikke folk i den aldersgruppe gjorde det dersens :blegne::tihi:

[quote=Jane;195277]Jeg sidder lige og læser om de forskellige kandidater til valget i morgen på DR’s hjemmeside.
Der er en stemmeseddel, hvor man kan klikke på hver enkelt kandidat, og så åbnes der et pop-up vindue med en fane, der viser vedkommendes mærkesager, der er så også en anden fane, der hedder Hvem er…, hvor man kan læse de lidt mere personlige ting såsom alder, civilstand, interesser osv.

Jeg hælder til at stemme på en kandidat fra enten Venstre eller Konservative, så jeg har kigget dem igennem, og den sidste kandidat er så Poul F. Hansen, en ældre herre på 59 år, der er gift og har 4 børn - og det kan man jo godt forstå, at han har, når han under interesser lister: Vegetarisk madlavning, havedyrkning, Mozart, læsning og sex :uha:

TOO MUCH INFORMATION! Hvad gavn har hans vælgere da af at vide det :gruble: Mon han også skriver det på sit CV?[/quote]

Han er nok i panikalderen…:uha:

Typisk Poul F. -høhø

LOL sikke noget