Tør hud/eksem

Hvis steriliseringen ikke virker vil jeg anbefale der tages en hudbiopsi …

Der er kun lavet blodprofil? For i følge Boysen viser blodprøver så sjældent noget om allergi, at hun ikke ville anbefale det. Bare hvis allergi stadig skulle være en option…

Efter anbefaling af dyrlæge venter vi med at udtage biopsi indtil vi har set evt. virkning af sterilisationen. Det var ellers planlagt til at blive foretaget på samme tid som blodprøverne.

Men nu må vi så vente og se:kryds:

[QUOTE=Ginaby;607281]Efter anbefaling af dyrlæge venter vi med at udtage biopsi indtil vi har set evt. virkning af sterilisationen. Det var ellers planlagt til at blive foretaget på samme tid som blodprøverne.

Men nu må vi så vente og se:kryds:[/QUOTE]

Den skulle du nu ha’ holdt fast i - du risikerer nu en ekstra narkose …

Vi ved som skrevet ikke om allergi stadig er en option, men lige nu krydser vi alt hvad der er muligt for at det der er gjort indtil nu er det der skal til.

Ps. ingen dyrlæge vi har talt med ved om det har en betydning at hendes livmoder var forstørret. Er det noget der er nogen der ved noget om?

Den risiko må vi tage med, der var mange forhold der spillede ind da beslutningen blev taget. Min dyrlæge talte om at da hun normalt er så flink vil det måske være muligt at udtage evt. biopsi ved let lokalbedøvelse.

[QUOTE=Ginaby;607283]Vi ved som skrevet ikke om allergi stadig er en option, men lige nu krydser vi alt hvad der er muligt for at det der er gjort indtil nu er det der skal til.

Ps. ingen dyrlæge vi har talt med ved om det har en betydning at hendes livmoder var forstørret. Er det noget der er nogen der ved noget om?[/QUOTE]

Jeg har endnu tilgode at se en sterilisering hjælper på et hudproblem - derfor skrev jeg som jeg gjorde. De allerførste kuld jeg havde døjede med det - det er forlængt skrottet her - andre døje stadig med problemerne …

Ved ikke om det har indflydelse på livmoderen - men det har p-piller …

Bruger du en en smådyrspraktiserernde dyrlæge?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;607289]Jeg har endnu tilgode at se en sterilisering hjælper på et hudproblem - derfor skrev jeg som jeg gjorde. De allerførste kuld jeg havde døjede med det - det er forlængt skrottet her - andre døje stadig med problemerne …

Ved ikke om det har indflydelse på livmoderen - men det har p-piller …

Bruger du en en smådyrspraktiserernde dyrlæge?[/QUOTE]

Ja, jeg bruger en smådyrs dyrlæge.

Ved godt at p-piller har en indflydelse på en forstørret livmoder, men det var mere om den forstørrede livmoder evt. har sat hormon produktionen på “overarbejde” eller ligende?