Tør jeg del 2

Jeg har nu læst tråden igennem igen.

Den tråd jeg startede.

Og jeg kan godt se at jeg måske greb det lidt forkert an.

Nu skriver jeg så lige igen, for at få tingene på det rene, eller hvad man nu end skal kalde det.

Allerførst, Undskyld til dig Signe (sheer), for at jeg kaldte dig noget som nu er slettet.
Det var ikke okay, men en reaktion på at jeg læste dit indlæg som at du sagde mine katte var grimme. Det sårede mig, og så bed jeg altså.
Det beklager jeg.

De katte jeg har nævnt, er altså ikke nogen jeg lige har fået. Jeg fik dem sidste år (godt nok i december)

Og det med at de er halv og kvart og så videre er faktisk noget der vides med sikkerhed, da der er indtil flere tavler i deres linjer. (nogen er så riex)

Jeg ved godt jeg skulle have påpeget det noget før, men det hele kørte af sporet, og jeg blev meget ked, og så reagerede jeg vredt. (forsvars mekanisme når nu livet kan være dumt)

Jeg følte mig angrebet, og nogen kaldte mig en BYB.
Det gik mig for nært, og jeg ved godt at så skal man ikke gå på nogen fora, hvis man er lidt sart, men jeg blev bare sur.

Så begyndte folk at køre på hvor mange katte jeg har, og så blev jeg desværre vrangvillig.

Jeg beklager at jeg ikke bare meldte rent ud, men da det gik op for mig at en del af det byggede på "mis"forståelser, var jeg desværre blevet så såret og vred at det var for svært at stoppe.

Så dette er min undskyldning til dem der ikke fik fat i hvad der skete, og som jeg sårede/skuffede med mit indlæg.

Og lad være med at be om navnene på de opdrættere der har en finger med i mine katte, for dem har jeg opsporet idag, og talt med, og de vil IKKE ud på fora, da de har læst de forskellige tråde.

Hilsen Dorte og de mange nussemisser.

Det synes jeg er en god egenskab, at man kan erkende når man har fået gjort noget “forkert”, og så give en undskyldning.

Skide godt Dorte, og du har stadig min dybeste respekt, men det er du vist heller ikke i tvivl om. :wink:

Jesus - ikke nu igen!

Der er jo ingen der tvinger dig ind i mine tråde, vel?

Nej men Dorte - nogle gange skal man bare lade fortid være fortid. med tiden er din tråd “glemt”. Vi har sådan et hyggeligt lille forum her - jeg orker det bare ikke.

Ville have slettet mit indlæg da en sød person skrev det til mig - men nu er det for sent.

det var min umiddelbare reaktion, da jeg læste at denne sag nu IGEN skal tages op.
Det var ikke “møntet” på dig men på at nu var der ENDELIG ro og hygge herinde igen.

Jeg kunne også have skrevet.

Åh nej - mere af det!

Og nej jeg behøver ikke gå ind i din tråd, men jeg gik ind fordi jeg troede du ville afslutte ved at fortælle, at kattene var neutraliserede og det var gået godt osv i den stil.

I stedet ser jeg en lang smøre om … ja jeg ved snart ikke… noget som ligner hemmelighedskæmmeri. Hvorfor skrive det med Riex og navne på opdræt - hvis du alligevel ikke vil skrive det helt?

Jeg skrev derfor min umiddelbare reaktion - for jeg holder af dette forum, Dorte. Og nu kørte andre tråde igen endelig, som de plejer…

men pyt - jeg trækker mig. Hav en rigtig god aften med dine katte.

MVH

Før tråden begynder at udvikle sig i en negativ retning vil vi gerne bede alle om at se Dortes indlæg som en undskyldning og ikke en fortsættelse af part 1 af samme tråd.

Har i yderligere spørgsmål til Dorte angående hendes katte så tag den på PB

Med venlig hilsen

Admins Team :slight_smile:

[quote=KKH;115390]Det synes jeg er en god egenskab, at man kan erkende når man har fået gjort noget “forkert”, og så give en undskyldning.

Skide godt Dorte, og du har stadig min dybeste respekt, men det er du vist heller ikke i tvivl om. ;-)[/quote]
Det er stort og flot at man kan komme med en undskyldning , efter at i kampen hede næste er gået lidt for vidt :thumbup:

Og selvfølgelig lige så flot at kunne tag imod den :ok:

Hvis det kun er ment som en forklaring og undskyldning over for nogle personer, hvorfor så kalde tråden Tør jeg del 2 ?

Og så tillader jeg mig et gæt:
Det kunne måske også være, at de opdrættere, du har talt med, ikke vil nævnes på fora, fordi de ikke vil lægge navn til, at de ikke fik neutraliseret deres katte før salg og havde bedre kontakt til køberen bagefter.
(Men hvorfor i det hele taget nævne, du har talt med dem?)

God nat!

[quote=Mega;115564]Hvis det kun er ment som en forklaring og undskyldning over for nogle personer, hvorfor så kalde tråden Tør jeg del 2 ?

Og så tillader jeg mig et gæt:
Det kunne måske også være, at de opdrættere, du har talt med, ikke vil nævnes på fora, fordi de ikke vil lægge navn til, at de ikke fik neutraliseret deres katte før salg og havde bedre kontakt til køberen bagefter.
(Men hvorfor i det hele taget nævne, du har talt med dem?)

God nat![/quote]

Selvfølgelig er det derfor de ikke vil nævnes.
At sælge uneutraliserede katte er dumt, og når det så er blandinger der er blevet til ved et uheld, er det da endnu dummere.

Det sagde den ene af dem sågar ligeud.

Og hvad jeg har kaldt tråden, er måske ikke så godt, men jeg kan ikke finde ud af at ændre det nu.

Kære Dorte…

Jeg er ked af; at du nu vil starte forfra -
mange mange mennesker herinde -
har brugt mange mange timer på din tråd.
Og det hele endte meget negativt…

Folk var helt oppe at køre :frowning:

Og nu vil du starte forfra med samme emne -
Er det fair overfor brugerne :?

Venlige hilsner
Mona
P.S. det er fint, at du siger: Undskyld;
men kunne det ikke stoppe her.
For nu er den gode stemning tilbage på Kattegale …:wehuu:

Fint nok - nu bliver misserne jo også kastreret, så er der ingen grund til at vade mere rundt i det :slight_smile: Krydser fingre for det går fint :ok:

Man bliver klog af sine erfaringer - og gode råd, hvis man vil tage imod dem -høhø