Torden og lynild!

:yah: :wehu: :yatta: :hjerte:

Det står ned i stænger og tordner og lyner!!! YAY!!!

Willow er lige udvandret fornærmet fra vinduskarmen da det regnede ind på ham :tihi:

WOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!

Det SUPER hagler!!! himlen er helt grå af regn og hagl!!!

DAMN!!! Det er lige over hovedet på os! Lynene kommer samtidig med brag! Det kan mærkes i brystet!!!

KÆFT hvor vejrguderne spiller med musklerne!!!

HVOR ER DET BARE FEDT!!!

Nej, det er ej. Deena skulle dog over i vinduet og kigge. Jeg listede strømmen ud af min laptop.

Jamen her i Nordsjælland er det stråelende solskin.

Jeg vil også ha’ tordenvejr…:lynogtorden:

Det er FANTASTISK!!! Jeg sidder også bare og NYDER hvert sekund og alle bragene går som sitren gennem min krop!! Jeg ELSKER det!!! :smiley:

Iiiih nu starter det vidst igen! Det er en rigtig sommerstorm det her! ME LIKE!!!

Hvordan fanden kan det hagle i JUNI MÅNED?!?

Hey… Gry du kan godt lige sende noget tilbage mod Valby… Du kan ikke sidde på det hele… Jeg vil have mere! For min skyld måtte det gerne fortsætte resten af dagen og aftenen og natten…

Jeg er stadig temmeligt upåvirket (det er ikke så slemt her), men jeg glæder mig egt ikke til at skulle køre i det vejr lidt senere… Kattene er helt klart urolige ved vejret - de bryder sig ikke om bragene…

AAARG!!!

Det hagler ind i min stue!!!

FLYGT HVEM DER KAN!!!

og hvorfor pokker er det KUN på AMAGER??? når jeg nu OGSÅ vil have torden ??? :gal:

[quote=Gry Gressbakken;390708]AAARG!!!

Det hagler ind i min stue!!!

FLYGT HVEM DER KAN!!![/quote]

Så luk vinduet:lys-ide:

det der var sindsygt!!!

jeg har lige optaget en video som jeg vil prøve at ligge op - det var GODT nok vildt!!!

[quote=Gry Gressbakken;390715]det der var sindsygt!!!

jeg har lige optaget en video som jeg vil prøve at ligge op - det var GODT nok vildt!!![/quote]

hva’’’ Gry - skal vi ikke bytte lejlighed… youve always got all the fun… :cry:

Hagl…

Mis, der ligesom Gry siger “mer’ mer’ mer’”:

Årh, mor, nu var det lige så sjovt…

LOL! De var godt nok store til sidst. på størrelse med bolsjer.

der er hvidt over det hele ude på vejen nu.

annie - dit nye kuld SKAL da næsten være et storm-kuld med den velkomst de fik til verdenen Gg

Amager er væk…

LOL!!!

Så er der en lille video :slight_smile:

[quote=Gry Gressbakken;390730]LOL!!!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=450121288293&saved#!/video/video.php?v=450121288293

Så er der en lille video :)[/quote]

Ha ha… Alt for sejt klip… Man venter helt på 2’eren… Den har en meget åben slutning “Jeg bliver angrebet af hagl i min stue” - SORT SKÆRM…

-LOL
Jeg vil også have store hagl… :frowning:

LOL!!!

Der er faktisk en 2er på vej! :stuck_out_tongue:

Den er igang med at loade :slight_smile: