Tørfoder med andet end kylling?

Herhjemme snakkede vi lige om den anden dag, at det ville være rart at fodre med nogle andre smagsvarianter end lige kyllinge-smag…

Har set, at Hill’s har med fisk og lam… Men hvad med RC?? Jeg havde nemlig tænkt at fodre med RC Outdoor, men så ved jeg, at der er mange holdninger til at blande de forskellige mærker… Tænkte nemlig RC outdoor og så den variant af Hill’s med enten lam eller fisk eller også Eukanuba Hairball Control (men så er det jo nok kylling hele vejen igennem)…

RC s digistive er lavet på fisk - mine er vilde med det!

Af RCs utallige varianter er det faktisk kun én af de helt nye, der fåes med andet end kylling.
Fuldstændig tåbeligt, synes jeg.
Da min søsters kat fik kyllingeallergi, var vi altså nødt til at gå væk fra RC.
Jeg havde en længere snak med RCs kattefoderansvarlige, men han mente ikke de ville begynde på andet indhold.

Men jeg har en herhjemme nu som er på fisk - de er vilde med det og den er lavet til katte, der sluger maden også. (læs: tara):slight_smile:

Hvis du vil undgå kylling 100% bør du vælge et andet fodermærke.
Både RC, Hills og Iams har kylling i ALLE deres varianter osse selvom der står med fisk.

James Welbeloved har lavet forskellige typer UDEN kylling, men i stedet med lam, fisk, kalkun osv.

[quote=Mig og Mille T;167278]Hvis du vil undgå kylling 100% bør du vælge et andet fodermærke.
Både RC, Hills og Iams har kylling i ALLE deres varianter osse selvom der står med fisk.

James Welbeloved har lavet forskellige typer UDEN kylling, men i stedet med lam, fisk, kalkun osv.[/quote]

Nej, det gør såmænd ikke´noget hvis der er kylling i. Bølle er ikke allergisk. Vi snakkede bare om, at det da måtte være kedeligt med den samme smag altid… :tihi:

Det er jo så heller ikke noget problem at få variation - bare man vælger en anden leverandør end RC :slight_smile:

Ja… Kan jeg se… Men er der så nogle der kan foreslå et godt basisfoder a la RC Outdoor? Eller kan jeg godt fodre med det som basis og så købe nogle andre mærker med anden smag? :?

Ja det fra RC som jeg nævner. Det ER på FISK og ikke kylling - Digestive

:slight_smile:

MVH