Tørfoder til gamle daffy

daffy er jo en ældre herre på 14½ år og han er begyndt at ha lidt problemer med at knase sin tørkost, så han skal ha noget tørkost der er blødt og nemt at tygge, hvilke tørkost kan anbefales.
skal så lige huske at fortælle at daffy i løbet af meget kort tid skal en tur omkring dr dyr til et helbredstjek og et kig på bisserne.
hans vådkost spiser han med glæde og uden problemer.

tror så måske osse han gør undlader hans tørkost lidt i trods, for det startede ret kort tid efter gaia flyttede ind, men er meget usikker på det og vi vil alligevel ha ham tjekket og vaccineret.

Måske en næringsrig tørkost med små-små kroketter, som han kan sluge i stedet for at tygge :?
Kig forbi en udstilling, da kan man som regel købe et udvalg af RCs små 400g’s poser til halv pris. Prøv Persian, den har små kroketter, der er nemme at samle op for en kattetunge, og spørg i standen, hvad de ellers vil anbefale.

Er han for trind, så er Sterilised et godt bud: Små, velsmagende kroketter :ok:

Kan i evt. ikke bare opbløde det i kogt vand…og lade det køle af først selvfølgelig…

det har vi prøvet og det gad herren da ihvertfald ikke spise, sjældent har jeg set så surt et blik som da jeg serverede det for ham:)

Hvad med Ziwipeak? Fedende og nemt at spise.
Men andre bør nok ikke kunne få adgang til det.

[quote=pivnu;479649]Hvad med Ziwipeak? Fedende og nemt at spise.
Men andre bør nok ikke kunne få adgang til det.[/quote]

det foder kender jeg slet ikke og har heller aldrig set det nogensteds, men det ku være man skulle finde det og prøve det

Det har samme kg-pris som bøffer i supermarkedet :høhø:

prisen er fuldstændig ligegyldig, bare daffy får foder han kan og vil spise:p

De har det i Plantorama i Odense, så mon ikke de også har det andre steder i landet :slight_smile:

Har RC sterilized herhjemme. Send mig en PB, så kan du da få en prøve af det :slight_smile:

Det var meget godt, jeg lige brugte et minuts tid på at søge det på nettet :slight_smile:

Tjek lige de her online-tilbud: http://www.porcani.dk/group.asp?group=171

[quote=Temple Bar;480081]Det var meget godt, jeg lige brugte et minuts tid på at søge det på nettet :slight_smile:

Tjek lige de her online-tilbud: http://www.porcani.dk/group.asp?group=171[/quote]

WHAT?!?! :uha: Der skal da lige købes ind!
Eller ja, hrmf… datoen…

[quote=pivnu;480084]WHAT?!?! :uha: Der skal da lige købes ind!
Eller ja, hrmf… datoen…[/quote]

Joooo, men så længe man ikke åbner poserne, før de skal bruges, tror jeg nu godt, de kan holde sig noget tid - og 400 gram bliver jo spist relativt hurtigt :slight_smile: Jeg har selv bestilt 6 poser.

Jeg tog også lige nogle få. Men ja, besindede mig lige lidt, da jeg opdagede, at det jo faktisk allerede er ‘for gammelt’ ved ankomst, så det skal lige være, så det kan spises på rimelig tid :slight_smile:

[quote=Temple Bar;480081]Det var meget godt, jeg lige brugte et minuts tid på at søge det på nettet :slight_smile:

Tjek lige de her online-tilbud: http://www.porcani.dk/group.asp?group=171[/quote]

Tak Mette …Jeg bestilte lige nogle poser, da det jo er rørende billig. Jeg kan godt se at udløbsdatoen lige er overskredet, men så længe der ikke har været åbnet for poserne, så er jeg ikke urolig for det - Og poser med 400 gram, er rimelig hurtig spist når man har flere katte - Hvis de ellers kan li’ det :slight_smile:

Det bliver spændende, hvor mange af os, der så får det :smiley:
Jeg tvivler på, at han har vildt mange på lager.

Hvis det havde været f.eks. 10 kgs poser, havde jeg heller ikke gjort det :slight_smile:

[quote=pivnu;480096]Det bliver spændende, hvor mange af os, der så får det :smiley:
Jeg tvivler på, at han har vildt mange på lager.[/quote]

Jeg har fået ordrebekræftelse, så mon ikke det betyder at det bliver leveret ?. Jeg har bedt om at få det leveret via GLS, så mon ikke det allerede er her på mandag ?

Haha, min blev annuleret :slight_smile:

Har du kun bestilt fisk og hjort? På hjemmesiden står de to andre varianter der stadig :slight_smile:

Nej, men der var fisk og hjort iblandt, og han annulerede bare det hele. Har skrevet og spurgt, hvad der er tilbage.