Tørfoderjunglen

Jeg kører lige pt. med en blanding af Acana, Iams Anti-hairball og Sanabelle Dental, og killingefoder er Sanabelle.

Men jeg synes, at jeg kan lugte, at jeg har fået mere Sanabelle i huset, end jeg havde før :S

Jeg er næsten kun lige gået helt over til Sanabelle kitten, hvor jeg før havde Hill’s. Hill’s er blevet mig lidt for dyrt.

Så jeg går med overvejelse om at skifte Sanabelle ud med noget andet foder, problemet er bare, at jeg ikke aner, hvad jeg skal vælge.
Sanabelle Dental skal jo skiftes ud med noget tilsvarende i et andet mærke, og jeg køber IKKE Royal Canin, for det trives mine ikke på.

De elsker de store bidder.

I stedet for Sanabelle Kitten har jeg overvejet at købe Iams kitten, men desværre har de ikke en Dental eller en andre slags, der er i store bidder. :frowning:

Hvad bruger i :?

Er det deres høm’er der lugter mere? Jeg fodrer med en blanding af Sanabelle, Iams Hairball, Royal Canin Indoor og mere Sanabelle :wink: og jeg har ikkel agt mærke til nogen forandring, hverken til det bedre eller værre - måske er det en overgang?

Sanabelle Dental har jeg fodret med længe, og deres nr. 2 på bakken lugter. Men efter at de også får Sanabelle kitten, så er et par af dem begyndt at prutte, så vi må flygte :tihi:

Du kan få de store bidder i Hills :

Prescription Diet™ t/d™ Feline

[QUOTE=Ankicoon;753291]Du kan få de store bidder i Hills :

Prescription Diet™ t/d™ Feline[/QUOTE]

Ja, det ved jeg godt, men jeg er netop gået væk fra Hill’s, for jeg synes, at det er blevet alt for dyrt.

Oral Care koster jo 89.90 Euro for 2 x 5 kg., og Kitten koster 68,99 Euro for 10 kg.

[QUOTE=Ankicoon;753291]Du kan få de store bidder i Hills :

Prescription Diet™ t/d™ Feline[/QUOTE]

Hvad koster t/d, og hvor køber du det?

Jeg køber det ikke, det var bare som svar på noget andet end Sanabelle Dental og RC Oral sensitive :slight_smile:

Ok, jeg startede så også med at skrive, at Hill’s er mig for dyrt, for jeg ved godt, at Hill’s har de ting, jeg efterlyser. Jeg har ført kørt med Hill’s kitten :slight_smile:

Prescription Diet kan kun købes hos dyrlægen, og det er bestemt ikke billigt - men vældigt godt!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;753304]Prescription Diet kan kun købes hos dyrlægen, og det er bestemt ikke billigt - men vældigt godt!
VH
Susanne[/QUOTE]

Det anede mig :frowning:

Men lige pt. er jeg altså nød til at spare lidt, så det bliver ikke Hill’s :frowning:

[QUOTE=DK Blackangel;753207]
Jeg er næsten kun lige gået helt over til Sanabelle kitten, hvor jeg før havde Hill’s. Hill’s er blevet mig lidt for dyrt.[/QUOTE]

Ok det kunne jeg så ikke lige læse mig til. Troede kun at det var kitten du havde skiftet.
Sorry

Du kan også købe det i England ved dette firma, som jeg har handlet med og det gav ingen problemer !

http://www.medicanimal.com/product/~hills-prescription-diet-feline-td/~product_id=474

[QUOTE=Kattetøsen-too;753342]Du kan også købe det i England ved dette firma, som jeg har handlet med og det gav ingen problemer !

http://www.medicanimal.com/product/~hills-prescription-diet-feline-td/~product_id=474[/QUOTE]

Det er mig stadig for dyrt :slight_smile:

Det bliver ikke RC eller Hill’s. Jeg har valgt at beholde Acana som grundfoder, men jeg manger som sagt nogle store bidder at blande i :slight_smile:

Hvad med oliveres ? Eller technical cat food ?

Er det også i store bidder? Hvor køber du det henne? :slight_smile:

Jeg ved olivers har store bidder, men prøv at Google det :slight_smile:

Techni-Cal ser ikke ud til at have med store bidder, og Olivers er i den dyre ende :frowning:

Tak for jeres svar, jeg leder videre :slight_smile:

Du kan få 16 kg olivers for 649 kr. Du har vel stamnavn så du kan få opdrætter rabat ?