Tørket hundegodis til katt

Er det noen her som har prøvd det?
Jeg handlet litt sist jeg var i byen,og Hagia elsker det.:savle:
Tørket kylling hals, lever,hjerte og vinger.

Hun får en liten bit en kveld i ny og ne. De andre forstår ikke gleden ved det,og snuser bare på biten.

Vores hankastrat har altid været ellevild (det startede i hans fertile dage) med tørrede lammepølser til hunde - om de egt skal blødes op i vand, aner jeg ikke noget om, for Tammy æder dem rub og stub, inden jeg når at få pakket dem ud…

Ja, jeg køber mange forskellige ting og især Galliano er vild med det :slight_smile:

For øjeblikket er favoritten tørrede oksestruber, men bl.a. kyllingehalse har han også prøvet. Kyllingevinger har jeg aldrig set, men hjerterne kan man købe i Sverige :slight_smile:

Det er supergodt som tandbørste :thumbup:

[quote=Temple Bar;409024]Ja, jeg køber mange forskellige ting og især Galliano er vild med det :slight_smile:

For øjeblikket er favoritten tørrede oksestruber, men bl.a. kyllingehalse har han også prøvet. Kyllingevinger har jeg aldrig set, men hjerterne kan man købe i Sverige :slight_smile:

Det er supergodt som tandbørste :thumbup:[/quote]

Temple Bar: Hvor køber du de tørrede favoritter?

Låner lige tråden (undskyld) :slight_smile:

[quote=Winnie Nielsen;409254]Temple Bar: Hvor køber du de tørrede favoritter?

Låner lige tråden (undskyld) :)[/quote]

De kan købes i BARF-butikker, enkelte velassorterede dyrehandlere (typisk dem, der ikke er en del af en kæde og derfor selv kan bestemme deres udvalg) og også f.eks. på zooplus.