Tortall kuldet

Ja, nu virker billede upload funktionen igen (Yay, tak Rune og Ingrid), så det må da afprøves med nogle nye billeder af de små bøller vi har til at drøne rundt derhjemme… De er nu også kommet ud i fri dressur i hele hytten, og det nyder de absolut :slight_smile:

Først Beka, en rigtig dejlig og livlig bette pige. Casper brokker sig lidt over hendes hurtighed nogle gange. Når hun ligger på skødet og han sætter hende fra sig for at rejse sig, så når han ikke at rejse sig før hun ligger der igen :høhø:

Så Aly, hun er bare så nuttet når man vil ae hende, for så skyder hun fuldstændigt ryg og forsøger at headbutte, inden ens hånd overhovedet når ned til hende :hjerte:

Så Finian, en rigtig stor puttetrold. Han er virkelig glad for at ligge på skødet af alt og alle. Han var den der først fandt ud af at hoppe over indhegningen, og ham og Ben fandt meget hurtigt ud af at man da så kunne lege med hinanden gennem vasketøjet, der hang til tørre nede i køkkenet.

Vera har en kæmpe spindemotor, som hun starter så snart hun bliver nusset, hehe. Hun var den første af dem til at finde sin helt egen soveplads i kradsetræet nedenunder. Og så var hun virkelig god til at sidde pænt stille, så der var virkelig mange gode billeder af hende denne gang

Aniki er en meget blid og nem pige. Hun har fra de var helt små bare kunne lægges på ryggen, ingen “højde skræk” der. Og den stil har hun så holdt :slight_smile:

Og så til sidst lidt billeder af dem samme i forskellige kombinationer
Alle fem “tortallanere”

Vera og Aly, der flytter til sjælland sammen

De tre Spot-piger sammen

Alle fire piger sammen, Aniki, Aly, Vera og Beka

De er bare megasøde! Alle til hobe og så god du er til at tage billeder af dem.
Er det en meget hurtigt film du har i… :wink:

[QUOTE=HolmeInc;1290544]De er bare megasøde! Alle til hobe og så god du er til at tage billeder af dem.
Er det en meget hurtigt film du har i… ;-)[/QUOTE]

Tak :smiley: Vi må snart finde en dag du kan komme forbi igen og se dem?

Nej, jeg har bare en Nina :høhø: (sidst var det så en Casper…) Det er som regel mig der står for at samle de små bæster op når de synes de skal alt muligt andet imens, og så forsøge at få dem til at kigge den rigtige vej og sidde pænt - og så sidder Nina klar på en stol og tager billederne. Denne gang med rigtig god assistance fra killingerne. Hun fik vist også udbrudt et par gange undervejs at hvis de blev slørede så var det altså fordi at enten så grinede hun alt for meget af deres spilopper, eller også så sad der en killing eller tre og gyngede i remmen til kameraet :høhø:

Tortallkuldet:? Det tema siger mig ikke så meget:confused:

[QUOTE=Eva K;1290546]Tak :smiley: Vi må snart finde en dag du kan komme forbi igen og se dem?

Nej, jeg har bare en Nina :høhø: (sidst var det så en Casper…) Det er som regel mig der står for at samle de små bæster op når de synes de skal alt muligt andet imens, og så forsøge at få dem til at kigge den rigtige vej og sidde pænt - og så sidder Nina klar på en stol og tager billederne. Denne gang med rigtig god assistance fra killingerne. Hun fik vist også udbrudt et par gange undervejs at hvis de blev slørede så var det altså fordi at enten så grinede hun alt for meget af deres spilopper, eller også så sad der en killing eller tre og gyngede i remmen til kameraet :høhø:[/QUOTE]

hahaha det lyder som noget af en fotosession :slight_smile:

Ja, det er jo noget lang tid siden jeg har haft mulighed for at voldnusse dem - de ser ud til at trænge til det :stuck_out_tongue:

[QUOTE=HolmeInc;1290551]hahaha det lyder som noget af en fotosession :slight_smile:

Ja, det er jo noget lang tid siden jeg har haft mulighed for at voldnusse dem - de ser ud til at trænge til det :-P[/QUOTE]

Pas på du ikke bliver fristet over evne - for de er da simpelthen noget af det kæreste :inlove:

[QUOTE=HolmeInc;1290551]hahaha det lyder som noget af en fotosession :slight_smile:

Ja, det er jo noget lang tid siden jeg har haft mulighed for at voldnusse dem - de ser ud til at trænge til det :-P[/QUOTE]

Pas på du ikke bliver fristet over evne - for de er da simpelthen noget af det kæreste :inlove:

De er alle solgt, så ingen muligheder for at blive fristet :slight_smile:
Men ja de er så kære!

Hehe, jeg tænkte ellers at nu behøvede jeg ikke forklare temaet igen, det har jeg vist gjort rundt omkring et par gange eller fem :høhø: Men de er opkaldt efter karakterer i nogle forskellige bogserier af en fantasyforfatter der hedder Tamora Pierce, og de er så opkaldt efter de af bøgerne der foregår i Tortal universet :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1290551]hahaha det lyder som noget af en fotosession :slight_smile:

Ja, det er jo noget lang tid siden jeg har haft mulighed for at voldnusse dem - de ser ud til at trænge til det :-P[/QUOTE]

Det er som regel ganske underholdende at forsøge at tage billeder af killinger, nok fordi det bare generelt er underholdende at have killinger :høhø:
De trænger helt sikkert til det! :wink: Det kunne være du skulle kigge ud lørdag formidag, inden vi skal til MCO klubbens sommerfest? :slight_smile: (Jeg følges med Pernille P)

Hehe, mange tak :slight_smile:

De er så lækre - hilste jo kort på de i lørdags…
Elsker deres farve :slight_smile:

Og det er hermed så en plan - og alle der ser denne post; jeg skal klappe de små skønheder halvt pelsløse :thumbup:
Jeg kan godt tage nogle nus med til dem fra andre :stuck_out_tongue:

De er bare tortalt nuttede :lovelove:

Men kunne de være andet, når de kommer fra Ginny. Hun gør det der med killinger til UG :wink:

Rigtig smukke killinger :hjerte:
Jeg kan så stadig ikke se forskel :høhø: Jow når de sidder samlet, så kan jeg godt se deres forskelligheder, men hvis én kom løbende imod mig, så ville jeg ikke ane hvem det var :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1290647]De er bare tortalt nuttede :lovelove:

Men kunne de være andet, når de kommer fra Ginny. Hun gør det der med killinger til UG ;)[/QUOTE]

Tak! :smiley: Hehe, det gør hun. Vi har faktisk flere gange herhjemme snakket om hvor god og nem en mor Ginny er. Det er en ren fornøjelse på alle fronter med hendes dejlige væsen :slight_smile: Og killingerne er jo så også skønne :høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;1290650]Rigtig smukke killinger :hjerte:
Jeg kan så stadig ikke se forskel :høhø: Jow når de sidder samlet, så kan jeg godt se deres forskelligheder, men hvis én kom løbende imod mig, så ville jeg ikke ane hvem det var :p[/QUOTE]

Tak :smiley:
Hehe, det tror jeg så hurtigt du ville når du havde været herhjemme lidt, og vænnet dig til hvilke træk du lige skulle se på hos dem, for at kende forskel :slight_smile: