Tortie træet!

Vokser tortier med hvidt monstro på træer? På det ene kradsetræ her i huset gør der åbenbart Øverst vores EXO hun, Mille; nederst vores husmis Muffe (Misty). Mille er vel verdens rareste kat og noget af det bedste stykke kat jeg nogensinde har købt! Kan godt være vi primært er til bimser, men Mille er stadig verdens rareste kat og jeg er SÅ glad for jeg købte hende i sin tid - selv om gemalen godt nok var noget muggen hele vejen hjem fra den udstilling
Muffen er i sin tid hevet ud af et bur på dyrehospitalet, hvor der på lågen sad en seddel “Herreløs”. Det var hun ikke ret længe, efter vi fik øje på hende og prøvede at have hende i hånden Synes godt nok blikket siger “Så skrid dog med det kamera” :venter:- men det gjorde jeg jo også lidt efter.
VH
Susanne

Lææækre farver :thumbup: og smukke missepiger :wehuu:

Jeg har jo en tilløber tortie (ligner en exotic) - hvis du mangler en til samlingen :høhø:

Hvor er de skønne :iloveyou:
Hvis du finder et skud fra det træ, vil jeg gerne købe det :smiley:

:hjerte::hjerte:

Skønne farveladekatte

Smukke blide Mille…og Muffe er bestemt også dejlig at så på

Ihhhh, sådan et træ vil jeg også have! Men det må gerne have fortynding :stuck_out_tongue:

Lækre tortier! :wehuu:

Dejlige misser - og typisk dig at kalde dem kræ :tihi:

Skal vi snart se flere billeder af alle dine misser?

Så fine :slight_smile:

Jeg vil også have sådan et træ! :rundtosset:

Men det er mærkeligt - Jeg synes helt bestemt jeg har et der ligner, men der vokser altså ikke tortier ud på det?? :? Jeg må være blevet snydt! :argh:
Måske bruger du en særlig gødning?! :lys-ide:

Hvor ser Misty altså bare dejlig ud :hjerte:

Hvor gammel er hun efterhånden ved at være?

Hun er ved at være 7 år gammel - jeg måtte kigge i hendes EUpas, for jeg kunne da ikke huske det, men hun er født i 2003 :hjerte: Nånå, så kan hun pludselig deltage i huskatte old boys kassen…hmmmmmm…:slight_smile:
VH
Susanne