Tortiebanden

Vil lige vise tortiebanden frem.
Jeg lægger ikke skjul på at jeg er “bidt” af en “gal” tortie :tihi:


Kikkerbakken´s Donna


Moster´s Wicky Hvidunder


Moster´s Asti


Moster´s Ouzo ( host host til salg)


Moster´s Zip Zippe Nip


La Forêt´s Meduza


La Forêt´s Selma


Datterens nims Mikkel ( ja selv han er tortie)

Smukke katte og supernuttet kanin

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

hvor er de alle bare smukke, er selv tortie fan

mvh
Gitte

:wehuu::wehuu: Sikke da en bande!!!

Smukke hver og en…selv den sidste!

Hihi… jeg nåede lige at tænke om sidste billede “Den skovkat har GODT NOK store ører!” - og så gik det op for mig, at det var en kanin :ups:

Men smukke tortiemisser alle sammen - kaninen er sikkert også fin, men dem ved jeg intet om :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne alle sammen…

:tak:

Ååååårh MUMS for nogle lækre tortier :wink: Hele banden incl ninus :hjerte:

Jeg talte ikke mindre end 7 (!) SMUKKE tortie-missere… :inlove: :tak:

Og et stk kær ninus…

Her kan da tales om en ægte tortiefan. :høhø:

Er de så allesammen med tortietyde? :fnis: :tihi:

[quote=Barky;477295]Jeg talte ikke mindre end 7 (!) SMUKKE tortie-missere… :inlove: :tak:

Og et stk kær ninus…

Her kan da tales om en ægte tortiefan. :høhø:

Er de så allesammen med tortietyde? :fnis: :tihi:[/quote]

Tortie-fan :ups: hvad bygger du det på :øhmm:

He he nej det må jeg indrømme at de ikke er, er er kun én der er sin egen, og kun vil nusses på hendes primisser :smiley: Selveste Zippe, som den eneste med tortietyde.

Det har altid været min drøm at lave de smukkeste tortier, deres farvespil - i loooove it :hjertehop:

Tak for de smukke ord om mine tøser :tak:

Tanja - Det var såmend bare et gæt… :høhø: Fuldstændig ud af det blå…

Jeg elsker også farvespillet i deres pels, min lille tortieprop Alaia har også det flotteste spil i pelsen. Som er UMULIGT at fange med et kamera, uanset hvor hårdt jeg prøver. G

[quote=Barky;477344]Tanja - Det var såmend bare et gæt… :høhø: Fuldstændig ud af det blå…

Jeg elsker også farvespillet i deres pels, min lille tortieprop Alaia har også det flotteste spil i pelsen. Som er UMULIGT at fange med et kamera, uanset hvor hårdt jeg prøver. G[/quote]

Det problem kende rjeg ALT for godt.

Selma og Zippe er total umulige at tage billeder af, men den bedste måde jeg har fundet ind til nu er i dagslys, det med blitz dur bare ikke…

[quote=Moster´s;477354]Det problem kende rjeg ALT for godt.

Selma og Zippe er total umulige at tage billeder af, men den bedste måde jeg har fundet ind til nu er i dagslys, det med blitz dur bare ikke…[/quote]

Man kan sige at kattene har 2 farver… For min Alaia ser nemlig ud som Selma og Zippe (bortset fra den lange pels).
Når jeg bruger blitz, så kommer det sorte rigtig flot frem, og det røde intensiveres (:høhø: man kan nok læse at jeg har set reklamer om hårfarve hva?)
Men hvad blitzen ikke fanger er f.eks hvor hun er rødstribet med sorte dækhår.

Det fanger man tilgengæld uden blitz! Men så bliver den sorte farve helt væk, og katten ser grå ud! :argh:

Jaja, i mørket er alle katte grå, men min tortie er sort, rød, creme, grå og ganske aldeles umulig at gengive på et foto! -surrender

[quote=Moster´s;477246]Vil lige vise tortiebanden frem.
Jeg lægger ikke skjul på at jeg er “bidt” af en “gal” tortie :tihi:
[/quote]

Det ved jeg skam godt… helt normal har du jo aldrig været :stuck_out_tongue:

:wehuu: Åhhh hvor er de fine allesammen,- og den lille “ninus” er da utrolig nuttet!

Cats og Conni

Hende Zippe Nippe - hun er bare for dejlig :inlove: :hjertehop:

[quote=Moster´s;477319]He he nej det må jeg indrømme at de ikke er, er er kun én der er sin egen, og kun vil nusses på hendes primisser :smiley: Selveste Zippe, som den eneste med tortietyde.
[/quote]

se det undre mig slet ikke - da jeg nåede til billedet af hende var der i mit hoved kun en tanke - mig ha’…

også selvom jeg sidder her og kigger på min egen tortie med rigtig tortityde (fedt ord forresten :tihi:)

Åååååh, alle de tortier! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: Mit hjerte danser!:hjertehop:
Der er intet som en tortie - Det skulle da lige være syv… :yah:

Hvor er de bare smukke alle sammen! :inlove:

Elsker også dig Ann :wehuu:

[quote=Bodil;477391]se det undre mig slet ikke - da jeg nåede til billedet af hende var der i mit hoved kun en tanke - mig ha’…

også selvom jeg sidder her og kigger på min egen tortie med rigtig tortityde (fedt ord forresten :tihi:)[/quote]

Hun ville sikkert hygge sig som kastrat hos dig :heya::fløjte: