Tortietråden :-)

Så må jeg vist hellere vise Gimpen frem -what

Og Yrja, Bambina og Bøllen’s mor … hun søger nyt hjem :stuck_out_tongue:

uha, ja det er også en af mine favoritfarver, især hvis de også er non-aguti.
Her kommer der et par stykker af mine tortie piger.

Først er der 3 af Flashy som er sort tortie non-aguti, så er der 2 af Arya som er sort tortie smoke(non aguti)
Så er der 2 af Jelly Jewel som er sort tortie blotched tabby, så er der Calamity Jane, samme tortie som Jelly.
Så er Little Darling og Scarlett O´Hara, som begge er sort tortie blotched tabby

Haha, Wulfi slår dem alle for hun har flammetufser. -høhø

Check it oooouuuut:

Jeg vil også gerne bidrage til tråden her:)

Kiwi og Luna.

Sikke mange smukke tortiepiger som bliver vist frem i tråden her-wehuu-wehuu

Gosh en masse overskønne mislinger og farver. -wehuu-wehuu-wehuu

Uhmm torterier er nu engang nr. 1. Jeg kan næsten ikke få nok tortier. Har p.t. tre sorttortier, en lillatortie og en blåtortie med hvid og jeg ønsker mig en chokoladetortie.
Chagalls Karla Moustache, sorttortie, som den første.
DK Gugs Gritt og DK Gugs Gaby, begge sorttortier, som nr. 2 og 3
DK Gugs Frigg, blåtortie med hvid, som nr. 4
Chickabeas Fanny Violet, lillatortie, som nr. 5

Mange hilsner
Mariann

Jeg glemte helt at vise Frk. Flamme (de to B’ers søster ) … hun er godt nok flyttet hjemmefra, men i 16 uger var hun miiiin -wehuu

[quote=dK Gugs;85900]DK Gugs Frigg, blåtortie med hvid, som nr. 4
Mange hilsner
Mariann[/quote]Er du vild nogle flotte aftegn/farver-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

[quote=Rikke H;85559]Her er Nuka:

Liva:

[/quote]

WOW -wehuu

1000 tak for denne tråd…jeg er jo …og det er vel ingen hemlighed…totalt vild med tortie…mine piger kan desvæææææære kun ses på mit galleri…hvis nogen skulle have lyst :slight_smile:
og 1000 tak for alle de over skønne billeder S**************************SSSSSSSS

anna

Nøj hvor er der bare mange lækre torties. -wehuu

Her er min Victoria.

Så må Karla-pige…:inlove:
også være med.

Dommerne siger: Karlas ører er for små;
men både Karla og vi er ligeglade for Karla
hører udmærket. :tihi:

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona;86170]Så må Karla-pige…:inlove:
også være med.

Dommerne siger: Karlas ører er for små;
men både Karla og vi er ligeglade for Karla
hører udmærket. :tihi:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Hun er godt nok lækker, hende Karla der :wehuu:

Hold da fast, hvor er det nogle skønne tortie-misser, der bliver vist frem.:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Mit bidrag lyder på denne tøs, Lille-Kat. -love -love

BSøde Jane…[/B]

Tusind tak:
siger Karla-pige.:juletrae

sikke nogle dejlige misser I alle sammen har vist:wehuu:

Jeg kan også være med:)

Hende her er vist tortie:? Det er svært at afgøre synes jeg

Her er min tortie skønhed - Biscat Tequila Sunrise - Alle med respekt for sig selv, har vel mindst een tortie :? :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;85569]Her er min Annabel :slight_smile:

.[/quote]

Hvor er hun bare fantastisk smuk…ikke bare en køn misser, men en rigtig smuk kat, og så kan hun stadig ligne en lille løve uuuh det er så dejligt sss

Egentlig er det vel lidt skræmmende at der kan findes SÅ mange plethyæner og kludetæpper i det ganske danske land… eller måske snarere at nogen overhovedet er i stand til at skulle gå op og ned af en kat med dét udseende i årevis

-rækkermegatunge

[quote=Ann K;86648]Egentlig er det vel lidt skræmmende at der kan findes SÅ mange plethyæner og kludetæpper i det ganske danske land… eller måske snarere at nogen overhovedet er i stand til at skulle gå op og ned af en kat med dét udseende i årevis

-rækkermegatunge[/quote]

Åhh du - Man vænner sig til det, men det kan da godt være, man bliver lidt mærkelig af det :tihi:

Jeg har i hvert fald haft over tyve år til det, for Angela her er fra mit første kuld.