Tøserne 12 uger

Synes lige I skal have en lille Bededagshilsen fra Casaen, tøserne skudt i et stille øjeblik, de er nu 12 uger og søde som sukker begge to… Bromand Chico sov sædvanen tro tæt op af sin far, og havde ikke lige tid…:hjerte::hjerte::hjerte:

KH
Linda

Ih så smukke! :hjerte: og hende til højre er jeg lidt ekstra forelsket i :inlove:

Jeg elsker altså sådan nogle små mesere - og det gør slet ikke noget, at den ene er tortie :hjerte:

Hygge på højt plan :slight_smile: :wehuu:

Hæ hæ, de er tortie begge to, prøv at se på hende til højres overlæbe, så kan du se farveforskel :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1176726]Hæ hæ, de er tortie begge to, prøv at se på hende til højres overlæbe, så kan du se farveforskel :slight_smile:

KH
Linda[/QUOTE]

:ups: Jeg er altså ikke så god til masker, men det er jo ret tydeligt på hende til venstre. Er de samme farve tortie? Her tænker jeg mest på, at de har forskelligt farvede næser.

Jeg mindes svagt, at der tidligere har været en tråd om deres farver (hvor jeg vist også kom til at udstille min uvidenhed :ups:).

[QUOTE=galath;1176729]:ups: Jeg er altså ikke så god til masker, men det er jo ret tydeligt på hende til venstre. Er de samme farve tortie? Her tænker jeg mest på, at de har forskelligt farvede næser.

Jeg mindes svagt, at der tidligere har været en tråd om deres farver (hvor jeg vist også kom til at udstille min uvidenhed :ups:).[/QUOTE]

Hende til venstre er mørk chokoladetortie og til højre alm. lillatortie, de får ingen masker når de er tortier :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1176731]Hende til venstre er mørk chokoladetortie og til højre alm. lillatortie, de får ingen masker når de er tortier :slight_smile:

KH
Linda[/QUOTE]

Okay, jeg trøster mig med, at jeg i det mindste kunne se, de ikke var samme farve :høhø:

Og søde er de altså! :slight_smile:

:wehuu:Det kan mit hjerte slet ikke holde til :hjerte: Hvor er de fine :love2:

dejlige er de nu :slight_smile:

De er da bare herlige.:hjerte::hjerte: :smiley:

Åhhh Linda, hvor er de bare fuldstændig uimodståelige :smelter: er der en “beholder” ? :hjerte: :hjerte:
:inlove::inlove:

Cats og Conni