Tøserne der styrer det hele med hård hånd herhjemme

Ved ikke om jeg har vidst jer billeder af de underskønne tøser jeg har rendende rundt herhjemme. Men nu spammer jeg jer altså med nogle knap så gode billeder, da jeg synes det er længe siden pigerne sidst er blevet vist…

Først huset klovn. Akira som aldrig rigtig formår at bruge hovedet, hver gang hun bevæger sig ud i noget. Klovnen som evig og altid forstår at sætte mine nerver på prøve, og tirre min tålmodighed. Hun er højt elsket, og fuldstændig uundværlig i min lille flok. Ps. Hun gider ikke, at blive taget billeder af.

Så kommer vi til min tortie-tastiske tøs med de lidt for store ører… Hun er katten der virkelig får mig til, at blive blød i knæene, og blive virkelig varm om hjertet. Hun får altid et smil frem på mine læber, fordi hun er så kærlig, så tosset, og virkelig virkelig elskelig.

Sidst men ikke mindst, min skønne brune soulmate. Vi har et helt specielt bånd, og sikke hun forstår, at få sin mor til at føle sig elsket… Hun er bare helt helt specielt, og nøøøøjj hvor jeg elsker den tøs.

Psst… Tag jer ikke af morgenfjæset, på Mille selvfølgelig, men sådan her sover vi altså!

Nååh puttenut. Hvor er I søde sammen :wehuu:

Nååh hvor sødt - der er ikke noget bedre end når de sådan skal putte hos en :slight_smile:

Hvor er de dejlige alle sammen

Hvor er de da dejlige og sikke putte billeder :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

:wehuu: Nårh Jannie…sikke dejlige pelsbolde du har -love

hvor er det altså nogle kære billeder :slight_smile: kan især godt lidt tortien :slight_smile: og sovebillederne :smiley:

Hihi… Har du fået kamera eller er det med mobilen? :stuck_out_tongue:

De ligner sig selv - Dussen lidt mere voksen, men ellers :tihi:

GLÆÆÆÆÆDER mig at du flytter til Århus… Nøj, så er der ikke så langt ind og besøge :wink:

Dejlige billeder.

Bimser er alså bare så skønne :slight_smile:

Nååå hvor er de dejlige :inlove:

Tak for kigget - skønne katte :slight_smile:

[quote=DK*DeLaCour;229739]Hihi… Har du fået kamera eller er det med mobilen? :stuck_out_tongue:

De ligner sig selv - Dussen lidt mere voksen, men ellers :tihi:

GLÆÆÆÆÆDER mig at du flytter til Århus… Nøj, så er der ikke så langt ind og besøge ;)[/quote]

Der er altså ikke langt fra Tirstrup (Fuglslev) til Grenå :høhø:

Hvor er det bare nogel hyggelige billeder!! Specielt dem hvor i ligger og sover, de er da bare alt for dejlige!

Skönne billeder, isär der hvor i putte nusser… :wink: Kärlighed pur! dejligt

Hvor ser i dejlige ud allesammen.
Din mis vil da i det mindste putte ved dig. Leopold vil enten ligge ved siden af eller ovenpå mit hovede.
Mange gange når jeg vågner ved hans vrælen, så er det første jeg ser hans plettede mavse, fordi han står hen over mit hoved. Skøre dejlige kat.
Knus Elin