Tøserne ude og lege i sneen

Evelina leger med snebolde :tihi:

Djamilla bygger snemand :tihi: Evelina sniger sig ind bagfra, for hun vil da også være med :slight_smile:

Sikke nogle smukke piger du har :wehuu:

Tusind tak :slight_smile:

ihh hvor er de skønne :smiley: Skovkattene er rigtigt i deres rette element med alt den sne :slight_smile:

Ja det er SÅ sjovt at se dem derude - Især Djamilla går helt amok. Hun tonser rundt og graver i sneen :slight_smile:

Hvor er de smukke :iloveyou: og sikke de hygger sig :smiley:

Flotte billeder … og tøser :wink:

Sikke nogle dygtige og smukke katte :hjerte:

Hvor er de to dejlige piger:hjerte::hjerte: dog dygtige til at lege med sne. Skal de ikke også bygge en igloo? :smiley:

:wehuu:
Hvor er de bare søde. Sjovt at se dem lege med sneen!

Tusind tak for de søde ord alle sammen

Finn jeg må lige tale med dem ang iglo byggeriet :smiley: Sean ville elske en is hytte at gemme sig i, når det bliver for koldt. Han giver sig nødigt og kommer ikke ind på trods af kulden

Det kan jeg forestille mig, for Sean:hjerte: har da også lige pelsen til dette klima. :smiley:

Skønne billeder :hjerte:
Og hvor er det sjovt, dét af Djamilla der bygger snemand. Hun ser virkelig koncentreret ud :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;996693]Det kan jeg forestille mig, for Sean:hjerte: har da også lige pelsen til dette klima. :smiley:

[/QUOTE]
Ja det har han nemlig :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;996797]Skønne billeder :hjerte:
Og hvor er det sjovt, dét af Djamilla der bygger snemand. Hun ser virkelig koncentreret ud :tihi:[/QUOTE]
Ja det er hendes første snemandsbygning, så skal man da være koncentreret :tihi: