Total OT - Pedialyte

Jeg skal bruge noget til en kylling som på engelsk hedder Pedialyte

Jeg aner ikke hvad det er, men det er flydende med vitaminer og electrolytes …

En foreslog mig, at spørge nogle i Danmark, som har børn, for de burde vide hvad det er.
Anyone??

Hvis jeg søger på engelsk finder jeg bla frem til: Pedialyte is the #1 pediatrician recommended brand of oral electrolyte solution to help prevent dehydration due to diarrhea and vomiting

Prøv Revolyt.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;908494]Prøv Revolyt.
VH
Susanne[/QUOTE]

Enig :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;908492]Jeg skal bruge noget til en kylling som på engelsk hedder Pedialyte

Jeg aner ikke hvad det er, men det er flydende med vitaminer og electrolytes …

En foreslog mig, at spørge nogle i Danmark, som har børn, for de burde vide hvad det er.
Anyone??

Hvis jeg søger på engelsk finder jeg bla frem til: Pedialyte is the #1 pediatrician recommended brand of oral electrolyte solution to help prevent dehydration due to diarrhea and vomiting[/QUOTE]

Her troede jeg at du havde misser - anede ikke at du også havde kyllinger :slight_smile:

Jamen jeg har skam mine elskede katte, hunde, høns, fasaner og nu også perlehøns…og ja, skildpadder!

[QUOTE=Susanne W;908494]Prøv Revolyt.
VH
Susanne[/QUOTE]

Lyder rigtigt…tak skal du have

[QUOTE=Sannela;908492]
Hvis jeg søger på engelsk finder jeg bla frem til: Pedialyte is the #1 pediatrician recommended brand of oral electrolyte solution to help prevent dehydration due to diarrhea and vomiting[/QUOTE]

Enig - det lyder fuldstændig som revolyt - der ikke specielt er til børn, det er til tilstande generelt hvor man har tabt salte og elektrolytter, typisk voldsom diarre. Man kan også bruge det til katte :slight_smile:

Ja Revolyt er sagen og kan købes på apoteket. Havde det altid i huset da jeg havde småbørn.