Totalt uheldig. Og dumme skole opgave

Ja, jeg har lige gang i en overspringshandling :smiley: Sidder og tumler med en opgave om afgrøde- og husdyr produktion o Danmark. Skal lige nu diskutere årsager til afgrødesammensætningen i DK. Hvad ved jeg om det? -rulleøjne

Og så crashede min egen computer igår aftes. Den kan ikke finde harddisken og vil kun vise blå skærm
Det betyder at jeg nu sidder hos kæresten og skriver på hans bærbare, og først er kommet igang her til aften, da han lige skulle komme hjem først. Samt at det (den smule) jeg havde lavet nu er mistet. [smilie=hate-boid.gif]
Det værste er bare at min sidste opgave også er mistet -grrr Og den har jeg ikke engang fået afleveret endnu, da min lærer åbenbart ikke kan modtage fra min mail, så skulle have printet den og afleveret den til ham til forlæsningen, men jeg var syg i sidste uge, så det nåede jeg ikke at få gjort. Og nu er den væk :Torden: Han ender da med at tro at jeg er fuldstændig gak med alle de “dårlige” undskyldninger jeg har. -blåblå

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Der er noget, der hedder: “Rigtige mænd tager ikke back up” -høhø

Nej - det er rigtig rigtig surt for dig [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Det var da en skam… men har du ikke mailen du prøvede at sende liggende på din mail? For så ligger din opgave vel der? Altså den ene… heh -jegkrydser

Øv hvor dumt, men jeg tror at du måske kan rede den alligevel. Skynd dig at få en eller anden med forstand på computere til at kigge på den.

Charlotte :stuck_out_tongue: Du er tarvelig. Jo, har backup af en del af det på cd’er, men tager kun ca. hver til hver anden månede. Og den opgave er jo så skrevet for kun 2 uger siden -rulleøjne

Lena - Desværre ikke. Det var det første jeg tjekkede -blåblå

Birthe - Fik kæresten til at se på det igår. Havde dog en idé om at han ikke kunne gøre noget ved det (han læser datalogi), da en blå skærm og det at den ikke kan finde harddisken tyder skidt. Nu må jeg have min far til at se på den når han engang har tid (traaavl mand), han er system programmør. Om ikke andet kan han fortælle mig at den er endeligt død -græd