Toulouse er flyttet ind

Det går godt - han er jo ikke en bette killing, men alle er venlige - lidt intense og stivbenede, men rolige og smaskende og så går han lidt ind under sengen og sover lidt - og det er ok - en fin måde at tackle det hele synes jeg :ok:

Her er katten, som jeg ikke skulle ha, men som valgte mig så massivt, at jeg var magtesløs. Han var ikke en gang til salg, da det skete:høhø:

Jeg har talt ugerne til han kom og til sidst timerne, og han er fantastisk :hjerte:

Eddie har overrasket mest - han er total ligeglad. Ikke engang et hvæs :ok:
Tara sidder bagved Nanoq og smasker og Fie sover bare eller går.
Nanoq har været oppe i soveværelset med tøjmus og mad og kyller og står og snakker brrr brrr ind under sengen :smiley: Så går han ned for at hente mig, så jeg dog kan få den kat med herned :høhø: Det er ligesom han har fået en lillebror :hjerte:

Giv dem nogle dage, så går de sammen alle sammen.

Hunden er forresten ligeglad - i Thailand var der katte over alt

Ihh hvor er han fin :smiley: Tillykke med ham :slight_smile:

Ja han er skøn <3

Hvor er han bare smuk! :wehuu:

Tillykke med ham … Han er da dejlig :slight_smile:

:hjerte:

Så fin han er - hjerteligt tillykke med ham

Tillykke med Toulouse - ham vil jeg glæde mig til at se flere billeder af :love2:

Stort tillykke :smiley:

tillykke med ham :smiley:

Tillykke med ham… Hvem er han og hvor er han fra? :slight_smile:

Tillykke med ham Helle

LIgesom Eva er jeg da også nysgerig med hvor han er fra… og hvordan han valgte dig :slight_smile:

Han er fra Kuril Øerne hahaha :wink: Og han valgte mig takket være sit fantastiske hjerte <3

Lukkede de andre katte væk, så han fik mulighed for at komme i fred og ro og snuse lidt - han var nede i køkkenet og det er gode fremskridt på dag 2 :slight_smile:

Han har hilst på Nanoq i morges helt uden problemer, og Tara er ved at tage tilløb, men hun tror han vil æde hende, så hun sidder bag Nanoq :slight_smile: De to piger Tara og Fie er på bach, de andre er ikke. Fie knurrer men går. Det er ok. Hun er gammel fertil kattemor - de kan være en mundfuld :slight_smile:

Toulouse er rolig, og i dag kun lidt under sengen. Han så Hugo hunden, og det er det værste han har set i hele sit liv, siger han. Han vil gerne at jeg sælger hunden hvis det er muligt :slight_smile: Hugo er total ligeglad med katten, så det skal bare ha tid. Han er vant til små hunde.

Drillede bare i går :slight_smile: Han er fra Dk Pumelle og jeg mødte ham første gang, da jeg skulle skrive en artikel om racen. Han tog mig total med storm og vi blev alle overraskede, for han er ikke normalt en kat, der går til fremmede på den måde, og jeg kom ikke for at se på en kat. Derfor tog jeg derop igen nogle dage efter, og da reaktionen var den samme, så var jeg så heldig, at opdrætterne gav mig lov til at få ham herhjem :slight_smile: Han var ikke til salg, så der kan man tale om at blive valgt af en kat :hjerte:

Det er så sjovt når ham og Nanoq mødes, for de ligner hinanden meget - så sidder de og glor på hinanden som om “Der er to af mig? Hov han har hale/ingen hale!” Det griner vi lidt af, for det er storebror og lillebror :hjerte:

her er lidt fra i dag, da han var ude på trappen og kigge ned. Der sidder han meget, for der er jo god udsyn :slight_smile:

Mobilkvalitet - jeg tager bedre om nogle dage med et rigtigt kamera.

KNUS

Så kom den sorte sandelig pludselig ned - nu blev det alligevel for kedeligt deroppe for en ung fyr :slight_smile: Han har været en tur i løbegården og hilst på Eddie, der fik en orientalsk blodprop :smiley: Det er dog set før - sådan reagerede han også på Hugo hunden, da han kom, og jeg har lige postet et foto af de to i sofaen sammen :slight_smile:

I nat vågnede jeg og opdagede, at Nanoq, Tara og Touolouse lå i samme seng som mig :slight_smile:

I dag har Fie været henne to gange og dutte næse - hun hvæser og knurrer lidt, men det hele er meget roligt alligevel.

Det går rigtig godt.

Ps hvis nogle vil høre, hvad jeg har gjort, så leger jeg ham frem og ned af trappen i hans eget tempo. Vi holder fest på skift i forskellige rum, og jeg sidder på gulvet mellem når de hilser, for det finder de tryghed i. Jeg griber ikke ind falder der en pote eller noget - jeg er bare rolig og trækker vejret helt ned i maven, laver smaske lyde og kniber med øjnene - så gør de det også.

Så egentlig gør jeg ikke ret meget

Nå joh jeg har Tara og Fie på lidt bach og feliway oppe, men ellers ikke noget

Tillykke med at du blev valgt af sådan en dejlig kat :flag: - og tillykke med sammenføringen, der lyder til at gå helt eksemplarisk. :slight_smile:

så var vi lidt nede i resten af huset, mens de andre var lukket væk. Bemærk hvor total ligeglad Hugo Hund er med katten og omvendt er han faktisk også ret ligeglad med hunden

[QUOTE=lenschow;1060244]så var vi lidt nede i resten af huset, mens de andre var lukket væk. Bemærk hvor total ligeglad Hugo Hund er med katten og omvendt er han faktisk også ret ligeglad med hunden

[/QUOTE]

Lidt vagtsom er han stadigvæk - klogt nok. :ok:

Men hvis jeg nogensinde skal have trænet en kat i “hundeaccept”, bliver det Hugo, jeg ringer efter. :smiley: